Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom lønningsdag, og da jeg havde fået en stor og fed check af firmaet i fratrædelsesgodtgørelse, så skulle der investeres lidt penge i at få tømt proteindepotet syd for navlen, med hjælp fra en kyndig og køn assistent.

Jeg har mange gange taget tilløb til at få en aftale med Natalia , så idag skulle det være. Jeg mødte ind hos hende kl. 10.00 og blev på INGEN måde skuffet!

Først og fremmest passer billederne 100% - vil faktisk argumentere for at hun er kønnere i virkeligheden, da hendes smil er virkelig sødt, og det ser man ikke på billederne på hendes annonce. 

Hun var glad og klar på verden da jeg mødte hende i døren, og hun hev mig med det samme ind på værelset. Jeg rodede lidt med Revolut-appen, for at overføre penge til hende, og imens jeg gjorde det, kyssede hun mig på halsen og aede mig. God start.

Pengene skiftede hænder digitalt, og jeg blev overrakt et håndklæde, så jeg kunne tage mig det obligatoriske bad. Da jeg kom ud fra badeværelset, stod hun udenfor iført frækt lingerie og højhælede, og tog fat i lillemanden og sagde “let’s play”.

Jeg havde betalt for 1 time med hele svineriet - om man så må sige - så der var tungekys, økoblow og kom i munden med i pakken. Så hun lagde sig ovenpå mig, og inviterede mig til at slikke hende, mens hun gav mig et af de bedste blowjobs jeg nogensinde har fået; Vådt, skiftende tempo og pirring, drilske fingre på skaft og kugler. Der manglede bestemt ikke noget, og da hendes fine lille fisse var både velduftende og velsmagende var alt virkelig himmelsk. Jeg gjorde tegn til at jeg var ved at komme, hvilket fik hende til at sutte mig dybere (hvilket i al beskedenhed er en bedrift) og til sidst fik jeg trykket af i munden på hende. Hun holdt sæden i sig, og gik meget stilfærdigt ud på toilettet for at komme af med klatten.

Så kom hun tilbage og lagde sig ned ved siden af mig, hvor vi puttede lidt, fortalte lidt om hinanden og diskuterede stort og småt. Jeg holder meget af en god GFE og det kan Natalia godt finde ud af, så hun hyggede godt om mig med nus i håret, på kroppen og god flirten. Vi havde virkelig god kemi. 
 

Første omgang havde virkelig drænet mig. Men jeg var klar på en tur mere, og hun suttede mig op fra slap, mens hun gav mig virkelig dirty øjenkontakt. Hun bad mig tage hende, og jeg startede i missionæren for at fortsætte lidt i GFE sporet. Det var dejligt intimt og man kunne mærke at hun også syntes det var godt. Efter nogle minutter vendte jeg hende om og tog hende i en liggende doggy hvilket gav pote, for nu begyndte hun at stønne “more” hver gang jeg stødede. Det fik hun så i nogle minutter, inden hun vendte mig om, og begyndte at ride mig revere cowgirl. Her tror jeg hun kom, for det var der i al fald nogle indikationer på. Hvilket tændte mig sygt meget. Hun hoppede elegant af og suttede mig igen til jeg kom. Da hun kom tilbage fra badeværelset lå vi igen og nussede lidt, og jeg besluttede mig lige der for at jeg ville gentage successen igen imorgen da jeg alligevel har fri. 

Da vi stod ud af sengen hjalp hun mig i bad, og hun nussede og kærtegnede mig imens jeg klædte mig på. Som tak for virkelig god service gav jeg hende lidt ekstra drikkepenge, og vi kyssede farvel og på gensyn. Lidt over en time siden jeg ankom, stod jeg nu på gaden igen.

Klar anbefaling herfra. Behandl hende godt mine herrer (som man jo bør). Hun er virkelig sød.

Bedste hilsner

Kanonen

 

https://nympho.dk/n12545/4053/natalia/

Redigeret af kanonen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har godt nok også kigget rigtig rigtig rigtig mange gange på hendes profil, uden at gøre noget ved det. Kan være det bliver i den her måned:biggrin: Hun ser så piv fræk ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, Lige nu:

Har godt nok også kigget rigtig rigtig rigtig mange gange på hendes profil, uden at gøre noget ved det. Kan være det bliver i den her måned:biggrin: Hun ser så piv fræk ud.

Hun er virkelig det værd - naturligvis med forbehold for kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonen skrev, for 1 minut siden:

Hun er virkelig det værd - naturligvis med forbehold for kemi.

Sådan er det jo altid, men personligt er det er meget sjældent jeg får en dårlig oplevelse hos nogen. Det frister i hvert fald endnu mere efter din anmeldelse tak. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 9 minutter siden:

@kanonen er der mangel på kys eller giver hun den gas? :)

Hun giver ligeså meget som hun får på den front. Jeg endte eksempelvis med at kysse med hende ret intenst i ihvertfald nogle minutter både inden mit andet bad og da vi sagde farvel

Redigeret af kanonen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 4 timer siden:

Har godt nok også kigget rigtig rigtig rigtig mange gange på hendes profil, uden at gøre noget ved det. Kan være det bliver i den her måned:biggrin: Hun ser så piv fræk ud.

Så skal du vel egentligt bare skynde dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 4 minutter siden:

Så skal du vel egentligt bare skynde dig :-)

Har lige tømt posen i dag :biggrin: Men tænker jeg nok skal nå det på et eller andet tidspunkt. Hun er jo i landet tit og i forholdsvis lang tid altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...