Hop til indhold

kongeblowbbwkbh 41 kbh

Featured Replies

Skrevet

Hun er svær og få fat på. Har prøvet at få kontakt med hende længe, samt få hende til at åbne billeder. Det lykkedes. Hun fik ikke svaret mig, men fandt noget på Annoncelight hvor hendes billeder også var. Hun er fra Ballerup. 
https://annoncelight.dk/showad/310780

men fik ikke besøgt hende. 

Skrevet
  • Author
Fraekm skrev, for 5 timer siden:

Hun er svær og få fat på. Har prøvet at få kontakt med hende længe, samt få hende til at åbne billeder. Det lykkedes. Hun fik ikke svaret mig, men fandt noget på Annoncelight hvor hendes billeder også var. Hun er fra Ballerup. 
https://annoncelight.dk/showad/310780

men fik ikke besøgt hende. 

tak, og jeg får så heller ikke )

Skrevet

UPDATE* -Holder en pause pga manglende seriøsitet og overvejer om det er værd at bruge sin tid og lyst på..!
så nok derfor :D

Skrevet
  • Author
Smedesvenden skrev, for 20 timer siden:

UPDATE* -Holder en pause pga manglende seriøsitet og overvejer om det er værd at bruge sin tid og lyst på..!
så nok derfor :D

For mit vedkommende er det fordi de vil have et pikbillede sendt på mail. Det er virkelig useriøst. Ikke har et nummer til kontakt.  Ikke opgiver pris og at kvinder hm ikke er særligt tiltrækkende. 
Og at deres koncept ikke har meget med sugardating at gøre. Men ud over det er de da virkelig seriøse ))

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.