Hop til indhold

Hvor er Kim?

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter Kim, der sidst jeg så hende arbejdede på Forchammersvej på Frb.

Stedet er nedlagt siden ligesom en hel del andre steder på Frb. Fik indtryk af, at hun skulle arbejde et sted på Vestegnen, men jeg mangler noget mere konkret info.

Skrevet
HrFlint skrev, den 29.4.2024 at 13:27:

Fik indtryk af, at hun skulle arbejde et sted på Vestegnen, men jeg mangler noget mere konkret info.

Mit indtryk er, at hun er stoppet

Skrevet

Lebowsky: no, that’s one of many Pims. We’re talking about a Kim.

Skrevet

Tak for info. Kim har også været hos Surin i smallegade år tilbage, blot for lige at give yderligere ledetråde på, hvilken Kim jeg leder efter. Generelt har hum haft base på Frederiksberg, hvor hun også boede privat. Fil lejlighed til at få en session i privaten en enkelt gang. Men det blev sgu lige lovlig privat. 

Skrevet
HrFlint skrev, for 5 timer siden:

Tak for info. Kim har også været hos Surin i smallegade år tilbage, blot for lige at give yderligere ledetråde på, hvilken Kim jeg leder efter. Generelt har hum haft base på Frederiksberg, hvor hun også boede privat. Fil lejlighed til at få en session i privaten en enkelt gang. Men det blev sgu lige lovlig privat. 

Ja, så er det den samme vi taler om. Min forståelse er, at hun er stoppet. Det er rigtigt at hun var hos den Pim der holdt til på først Mågevej og senere Forchhammersvej. I et par omgange. Hun har såmænd også været hos Phan ved Vibenhus Runddel. Og et par andre steder.

Skrevet
HrFlint skrev, den 29.4.2024 at 13:27:

Jeg leder efter Kim, der sidst jeg så hende arbejdede på Forchammersvej på Frb.

Stedet er nedlagt siden ligesom en hel del andre steder på Frb. Fik indtryk af, at hun skulle arbejde et sted på Vestegnen, men jeg mangler noget mere konkret info.

Kim er stoppet. 

Hun flyttede til Odense og nu er hun stoppet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.