Hop til indhold

Swingerklub vs. GP?

Featured Replies

Skrevet

Hej kære medlemmer,

Jeg ville høre hvad jeres holdning er til Swinger aspektet? Er det noget I benytter jer af som et side element ved siden af jeres besøg hos GP’erne? Eller er det noget i holder jer fra?

Personligt kan jeg godt lide mixet og den store forskel som der er mellem et besøg hos en GP men også på en stor madras i en kælder 

Skrevet

Swingermiljøet er ret indspist. Som singlemand har man ikke de store chancer.

Min erfaring er at mange har faste aftaler hjemmefra eller bruger klubberne til at "prøvekører" deres seneste tinderdate. Så er der også en del par der ikke er til en skid men blot nyder at udleve deres exebishionistiske lyster.

Ikke sagt at der aldrig sker noget, det gør der skam, men der er sateme langt mellem snapsene.

Hvis du gerne vil have garanti for fisse så er en GP vejen at gå. Jeg vil vove den påstand at udgiften bliver den samme i sidste ende.

Skrevet

Måske tager jeg fejl, men jeg tror ikke swingermiljøet er noget for mig. Jeg kan godt lide at lægge mig ned og blive betjent. Er ikke sikker på, det fungerer sådan i swingerklubben. Desuden har jeg det svært med at møde en masse nye mennesker.

Skrevet
henlan skrev, for 11 minutter siden:

Måske tager jeg fejl, men jeg tror ikke swingermiljøet er noget for mig. Jeg kan godt lide at lægge mig ned og blive betjent. Er ikke sikker på, det fungerer sådan i swingerklubben. Desuden har jeg det svært med at møde en masse nye mennesker.

Du har helt ret, men man skal være tilbage holdene. 

hvis man ikke viser at man gerne vil nået med hende/dem , så har du ret så er det ikke nået for dig.

man skal heller ikke være frembrusende, for det kan også give bagslag.

kommer selv i klub sammen med en Q engang imellem 

Skrevet
fraekmand40 skrev, for 21 minutter siden:

Du har helt ret, men man skal være tilbage holdene. 

hvis man ikke viser at man gerne vil nået med hende/dem , så har du ret så er det ikke nået for dig.

man skal heller ikke være frembrusende, for det kan også give bagslag.

kommer selv i klub sammen med en Q engang imellem 

Ja, jeg egner mig bedst til gp, men med gp er det økonomiske aspekt et tungt problem for mig.

Skrevet

Jeg synes swingerklub er fedt, og har haft mange gode oplevelser, jeg nok ikke ville have prøvet i et mere konformt liv.

Skrevet

Der var engang en pige herinde der efterlyste en ledsager på sitet. Hun fik ikke en eneste henvendelser fra en eg bruger fra kbh. Så jeg tog udfordringen op og kørte de 300 kmt over broen og var hendes ledsager på en svingerklub i kbh. Selve besøget var for mig ikke en  kæmpesucces, men der er sat flueben ved forsøget.  Og vi grinte lidt af oplevelsen da vi endte i hendes lejlighed.. En af de oplevelser jeg aldrig vil være foruden eller glemmer. 

8000

Skrevet
8000 skrev, for 20 timer siden:

herinde der efterlyste en ledsager på sitet.

Friskt at du tog turen, havde da helt sikkert været frisk hvis jeg havde set det. Hvor var efterlysningen postet? Jeg synes svingerklubber er fantastiske fra de par gange jeg har prøvet, men man skal yde en indsats for at få sex.. Ikke så nemt som man skulle tro.. lidt som at score i byen. Tilgengæld er det så gensidig lyst hvis man scorer. Det er noget helt andet end købesex, så for mig giver det ikke mening at sammenligne pris.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.