Hop til indhold

Et dejligt besøg hos Mika

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/366471

Besøgte Mika i dag til 1 times hygge

Startede på maven med en dejlig massage, godt med pirring mellem benene. Hendes btb er bare i top og fik hendes bryster i nakken flere gange og hun “lagde” dem tilfældigt så jeg kunne slikke/bide lidt i brystvorterne

Turn around og en dejlig btb med hendes bryster i ansigtet flere gange inden hun kravlede ned og jeg fik et lækkert vådt bj. Fik stoppet hende inden jeg kom

Så var det hendes tur til at få en tur med tungen og der gik ikke lang til før hun måtte overgive sig og stønnede I’m comming

Så var det mig på ryggen igen og hun tog sig igen kærligt af min penis i hendes mund og fik suttet den op og på med gummi og så skulle der hygges. Gik glad og tilfreds derfra 1 time og 15 min efter

Kan kun anbefale hende os især hendes Btb

Skrevet
Mukke skrev, for 23 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/366471

Besøgte Mika i dag til 1 times hygge

Startede på maven med en dejlig massage, godt med pirring mellem benene. Hendes btb er bare i top og fik hendes bryster i nakken flere gange og hun “lagde” dem tilfældigt så jeg kunne slikke/bide lidt i brystvorterne

Turn around og en dejlig btb med hendes bryster i ansigtet flere gange inden hun kravlede ned og jeg fik et lækkert vådt bj. Fik stoppet hende inden jeg kom

Så var det hendes tur til at få en tur med tungen og der gik ikke lang til før hun måtte overgive sig og stønnede I’m comming

Så var det mig på ryggen igen og hun tog sig igen kærligt af min penis i hendes mund og fik suttet den op og på med gummi og så skulle der hygges. Gik glad og tilfreds derfra 1 time og 15 min efter

Kan kun anbefale hende os især hendes Btb

Ja hun er en lækker pige, hun startede jo i Vejle i 2016, så der har jeg været mange gange, dengang kaldte hun sig Pin

Redigeret af Rudo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.