Hop til indhold

Kathy80 Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Tror du vil have bedre held i Efterlysning Jylland. Har bedt moderatorne flytte tråden.

/Francois

Skrevet

Ja har været der et par gange, hun er ganske ok, sød, lidt genert af væremåde. 
eneste ulempe er at det foregår på sofaen i stuen.. men med en lille lækker kvinde ovenpå glemmer man hurtig det 

• 2 weeks later...
Skrevet
Soldat37 skrev, den 29.4.2024 at 11:02:

Ja har været der et par gange, hun er ganske ok, sød, lidt genert af væremåde. 
eneste ulempe er at det foregår på sofaen i stuen.. men med en lille lækker kvinde ovenpå glemmer man hurtig det 

Er det i en af de der triste lejligheder ovenover den gamle rutebilstation? Havde en sofa-oplevelse med en anden pige på et tidspunkt, og det var ikke så velykket :)

Skrevet
PoulAfDK skrev, for 19 minutter siden:

Er det i en af de der triste lejligheder ovenover den gamle rutebilstation? Havde en sofa-oplevelse med en anden pige på et tidspunkt, og det var ikke så velykket :)

Den ved jeg ikke lige hvor er! 
men det er i nærheden af rundkørslen 

Skrevet

Jeg har besøgt hende i Herning. Jeg tror ikke, at det er den samme pige som i annoncen. Men det var et dejligt besøg hos en lækker pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.