malemzee 0 Skrevet 28. April, 2024 Hej med jer alle sammen, Jeg er ny i dette univers, men har sat mig selv det mål, at give mig resten af 2024 til at finde følgende: - En mørkglødet (brun/sort) kvinde. Det eksotiske har altid tændt mig helt afsindigt, og jeres anbefalinger til en kvinde eller kvinder som opfylde dette krav vil modtages med kyshånd. - En kvinde, som mestrer Analsex Søger den bedste kvinde til analsex Alle jeres anbefalinger, eller andre erfaringer/gode råd i måtte have er velkommende. Det er underordnet hvor i landet de befinder sig, og jeg vil løbende give anmeldelser af de kvinder jeg får prøvet. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1653 Skrevet 28. April, 2024 desværre er eroguide så viseligt indrettet, at man skal oprette sine efterlysninger geografisk. Jeg har derfor flyttet den til et af de geografiske områder - hvis du søger lignende i andre geografiske områder - så må du lave en kopi i disse områder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg