Hop til indhold

Sara19 Århus

Featured Replies

Skrevet
Julius skrev, for 18 minutter siden:

Jeg savner lidt info på https://annoncelight.dk/showad/399938, mon nogen har besøgt hende, og vil fortælle lidt?
Synes det ser meget fristende ud, både tekst, pris og billeder ;)

Enig, hun ser nemlig super både atletisk ud og samtidig har meget professionelle billeder med en nærmest fitness agtig krop af bedste skuffe. Men jeg kan love dig for, at skindet bedrager. 

Da jeg havde den tvivlsomme fornøjelse hed hun Stella og arbejdede på Jordbrovej i Aarhus. Hun taler et perfekt engelsk, da hendes søster bor i London. Hun startede med noget der skulle forestille at være tantramassage. Det viste sig at være 25 min ligegyldig fodmassage..... Og så har jeg det bare sådan, hvilken total mangel på situationsfornemmelse. Da jeg så mente, at nu måtte vi hellere komme i gang, startede der en forhandling om ekstra ydelser, hvis vi også skulle knalde og endnu mere, hvis jeg også ville kysse.....Men med læber på størrelse med en vaskesvupper, takkede jeg pændt nej. Det hele blev en rodet og forvirret forestilling, så jeg skulle bare afsted. Jeg tænker der er en god grund til, at nogle piger skifter navn en gang imellem, og hun er én af dem. Stor skuffelse.

Skrevet
  • Author

Tak for info. Jeg frygtede netop, at prisen ikke holdt, men at det hurtigt kunne blive dobbelt takst. Øv.

Skrevet
Julius skrev, for 28 minutter siden:

Tak for info. Jeg frygtede netop, at prisen ikke holdt, men at det hurtigt kunne blive dobbelt takst. Øv.

Selv tak. Kan se du er fra Aarhus, så snup én af de ordentlige piger, hvor der ikke er noget pis. En af de sikre. Eks. Alessia eller Kita. Patty er jo tage til København. Der er også Hottie, men der har jeg ikke været.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.