Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg søger den bedste gang mega fransk - og ja og jeg ved at vores prefærencer er forskellige.

Jeg savner en dejlig gang mega fransk, men når nu Tina Thai angiveligt er stoppet og Ammy er ekspederet tilbage til Thailand så vil jeg have råd til hvem jeg nu skal besøge.

I øjeblikket er det nok Patty Thai der i mine øjne giver den bedste gang mega fransk, men kom med jeres indput... -jeg har stadigvæk en film - i mit hoved - hvor hun ligger med hoved ud over sengekanten og jeg lige har facefucket hende og noget af min sperm løber ud af næsen på hende....

PFT

Max

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 18 timer siden:

Der er en Ammy i Vejle :)? Er det hende du tænker på?

Givetvis ikke, taget i betragtning af at Max skriver i et Forum der omhandler thaipiger på Sjælland/København.

Den Amy/Ammy som Max skriver om, der er ekspederet til Thailand, er nok hende der var i Valby

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 54 minutter siden:

Givetvis ikke, taget i betragtning af at Max skriver i et Forum der omhandler thaipiger på Sjælland/København.

Den Amy/Ammy som Max skriver om, der er ekspederet til Thailand, er nok hende der var i Valby

Det var Ammy der først (der hvor jeg opdagede hende) var på Peter Bangsvej og efterfølgende kort tid på Tingvej før hun blev ekspederet til Thailand.

Drhay skrev, for 19 timer siden:

Mook er også god til disciplinen :)

Ikke i min optik - men har helt ærligt kun gået super fransk vejen hos hende.

Max

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amy gjorde det faktisk ganske godt. Jeg har gerne min penisring med også, og med den på og nosserne spændt sammen med, guffede hun løs og nosserne blev fint taget helt i munden også. 

Redigeret af frddblk
Link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...