Hop til indhold

Recommended Posts

Tulle er en kinky dame der er til det meste hvis ikke alt. Besøgte hende en eftermiddag, tror jeg var den første den dag, hun åbnede får mig dejlig nyvasket. Vi ordnede det økonomiske, og så af med tøjet, hun har lidt hænge mave med er rigtig køn og frække øje. Kælede lidt inden vi lagde os i sengen, startede med at binde hende patter op. Så fik jeg hende til at bøje benene og bandt dem sammen med patterne, så hvis hun ville strække ben rykkede hun patterne. Så var der frit til fissen og numsen, hun fik hånd i fissen og den gled faktisk nemt op og hun fik flere orgasmer, nu hvor nu lå der og det lille baghul kiggede på mig, måtte det også have en tur, tog noget længere til at komme op men det lykkes. Til slut fik hun lov at sluge hele ugens opsparing.  Hvis man er vild med det ekstreme sex skal man besøge Tulle44

Slal nok sætte link når hun er på igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Frankie, det lyder jo vildt lækkert og tak for anmeldelsen!

Havde du selv grej med til at binde? 

Hvordan kommer man iøvrigt i gang med sådan noget, har du evt. en god "guide" eller lignende?

Smid gerne en pb hvis det. 

Hilsen ham den nysgerrige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeopeardy skrev, for 2 timer siden:

 

Der en ingen garanti for anal fisting, det kommer helt an på hvor stor din hånd er, og at dine negle er rene og kortklippet, så du ikke lave rifter.

Og siger hun stop, så skal du stoppe. Ellers risikere du at ødelægge hende, og springe hendes ringmuskel. Og hun vil ikke kunne holde på afføringen fremadrettet.

Endvidere ring op oplys om at du ønsker fisting / fistfucking. For ikke alle modtager fisting flere gange om dagen. 

Formoder at du ikke selv vil ønske at få en hånd op i røven, 10 gange om dagen?? Nej vel 

Jeg selv har fistet hende analt, og det skal gøres stille og roligt, så ringmusklen hele tiden slappe af.

Ligeså fistede jeg hende variginalt. Og da mine hænder ikke er så store, kunne hun modtage begge hænder variginalt samtidigt.

idet at skeden er stor og rummelig, efter at hun har født 4 børn. " selvom at hun godt nok syntes at min pik er stor i omkreds, da hun fik den i røven,

var det som at smide et kosteskaft ind i Kb halden" da hun fik min pik op i skeden

Er man uerfaren på området, bør man  søge oplysninger på nettet. Fisting / fistfucking. og læs om det, så du møder forberedt op. Der findes mange gode sider på dansk om emnet.

Og ellers lade hende selv føre din hånden op i sig, hun kan bedst selv mærke, hvornår og om hun kan klare at modtage mere.

Husk at hun er et menneske, og ikke noget legetøj. 

Redigeret af kenkysex
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...