Hop til indhold

Recommended Posts

Drenge,

Jeg var for lidt siden i Bruxelles. Min fantasi var at finde en cool sex/swingers club der det var gang i.

Jeg gik først til Studio 5ième Avenue. Stedet var et bordell der nok havde set bedre dage. Baren i 1 sal var fuld af piger der diskret og ikke særligt pushy tilbød sine tjenester. Og en hel del mænd der nok var mer intetessered i en billig bajer, end at kneppe en relativt ung og sexet sør-amerikansk pige (i overvækt - men ikke overvæktig). Jeg sat der en times tid med et par øl og kiggede på pigerne, og kunne føle på lysten efter sør-amerikansk lammekød, men stedet fremstod ikke ret hygieniskt så jeg beholdt min pik indenfor mine jeans. Jeg observerede ingen piger der gik op på sine rom med de drænge der var i baren. Usikker på prisnivået på pigerne.

Efter lidt genveje med forskellige amatørmæssige valg fra min side, endte jeg op på et sted der hed "Club Select" (https://www.select-club.be/). Et lidt anonymt sted med sauna, massage, og noget mer... Der var en smuk vertinde der visede mig "the grand tour' i hele huset. Éntre €35, og normale priser på ydderligere "aktiviteter". Pigen og jeg endte op i et område tilknyttet baren, der hun ville ha sex for €150. Et ok valg for mig. En ting jeg kunne lide var at der var mange piger i baren, og der var kun et forheng og 1 meter mellem dem og os :D. Af med textiler og vill sex med lyde og det hele fra pigene og os 2.. Efter vår tid var der ud i natten igjen.

Nå, men jeg var fortsat lidderlig, så jeg fant en taxa, og transporterede mig til en strip-club der hed "The Empire" på Rue du Cirque 7. Jeg kom hurtigt i snak med en skøn, smuk pige der sat i baren. Hun dansede på stedet og vi underholdt hinanden(?) Jeg ville så på toalettet der var i 2 sal. Da jeg kom op var der mange sofaer og i en havde en mand sex med en stripper. Efter mit toalettbesøg gik jeg tilbage til min pige i baren som nu ville danse på scenen. Flere andre af pigerne benyttet muligheden med å tilby min pik action, men jeg forblev trofast til min utkårede... Efter et styk tid gik vi også op på 2 sal der de fortsatt holdt gang i sin sex. Vi fant en anden sofa og efter lapdance var der down to business ;)

Jeg er ganske sikker på at der er forbudt med rene bordeller i Bruxelles. Men stederne er kamuflerede som private clubs eller stripclubs. Min erfaring er at der er også en del swingers clubs i Bruxelles. En hedder "New Coocon Club"  (https://www.newclubcocoon.com/site2017/en/) som har meget med arrangementer og meget sjov. Dog, efter første aften i byen og en seriøs hangover, konsentrerede jeg mig om andre aktiviteter... MEN - jeg skal definitivt tilbage til denne syndens by.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 11 timer siden:

Fed beretning, @Karsteng. Hvad måtte du give for lapdance og sex på The Empire? 

€150. En rolig aften med ikke så mange kunder - men der var gang i pigen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...