Hop til indhold
Sommer79

Anna B Aalborg… WAUW gange 100

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra et lille besøg hos den smukke.. Som i virkeligt smukke Anna B

https://annoncelight.dk/showad/351313

Hun er udover at være fræk og smuk, samtidigt en af de sødeste og mest lattermilde piger jeg har oplevet. Trods jeg var fuldstændigt fortabt i hendes udseende gik det først op for mig da der allerede var gået 55 minutter at vi egentligt bare havde lagt og småkælet, grint og snakket som havde vi kendt hinanden hele livet. 
så FUCK jeg blev lidt presset da jeg jo egentligt ikke betaler kassen for hyggesnak, men samtidigt havde jeg nydt hvert et sekund.. 
De sidste 20 minutter ville jeg dig have bare lidt ud af, så jeg rev trusserne af hende og begav mig meget målettet ned mod hendes smukke og velsmagende fisse. åååhhh gud den er fin og lækker. Jeg mærkede hurtigt at DET var noget hun kunne li.. Safterne bare løb ud af hende og er der noget jeg elsker… Så er det at slikke og mærke kvindens lyst bare eksplodere af det.. Så jeg havde ikke tænkt mig at stoppe.. Anna nød det virkeligt og kom under behandlingen af min kyndige orale evner. Det betød dog tiden faktisk var gået og jeg på ingen måde nåede at nyde hendes krop yderligere.. MEN jeg er allerede igang med at booke en ny tid.. For jeg SKAL mærke hende og nyde hende fuldt ud

del 2 kommer efter næste besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 4 timer siden:

Må da vist hellere komme afsted....det lyder som lidt af en oplevelse:wub:

Ja for silvan… Afsted med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

100 % enig.  Hun har været omkring Århus, hvor jeg har besøgt hende én gang.  Desværre er der for langt til Aalborg, ellers havde jeg også haft besøg nr. 2. :wub: Men hun kommer vel syd over igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...