Hop til indhold
Gæst

Mange tak og pænt farvel til jer.

Recommended Posts

Gæst

Hej alle.

Jeg vil gerne takke af og sige mange gange tak for alle de gode debatter og tak til alle i skønne mennesker her. Jeg har været glad for at være en del af eg og fået meget ud af det på den gode måde... Jeg har mange grunde til, at trække mig, en og mest vigtig;

Jeg har desværre måtte sande, at privatlivet og jobbet, har haft store og meget ubehagelige konsekvenser for mig og mine børn. Har været for naiv og godtroende, med hjemløshed og økonomiske konsekvenser til følge nu. Skal sige, at mine børn er ok, de er igang med eget liv, men de er selvfølgelig påvirket af jeg er i kulkælderen lige pt... Jeg lod mig falde og troede det var min tur til at finde kærligheden. Desværre kan jeg kun bekræfte at jeg som glædespige ikke skal andet end at være det indtil jeg en dag stopper med det job...

Dette er ikke en offer sang, jeg har ikke ondt af mig selv, jeg forstår det hele og har accepteret tingens tilstand. Ønsker blot at sige pænt farvel og mange mange tak for alle de skønne oplevelser her og til ALLE i skønne, søde, kærlige og ærlige mennesker jeg har haft stor glæde af. Ønsker jer alle alt godt og mener når jeg siger, at i har rørt mig mere end i aner..

Jeg kæmper nu videre og lur mig om ikke jeg hurtigt er rejst ved den kæmpe sten jeg blev smidt ned på... Ro til at komme på fode igen og finde et sted at bo, samt arbejde for at få skabt et hjem igen er hvad jeg har brug for... Så vær rar, hensynsfuld og menneskelig, at lade den store høvl falde lidt mindre over mig i den næste tid. Er ikke så stærk som jeg plejer og ønsker ikke at skulle opgive mere i mit liv... Alt har en mening og den er jeg ved at prøve og finde...

Jeg håber at i, alle faste og skønne gæster herfra ved hvor i kan finde mig fortsat. Jeg vil desværre ikke kunne lave aftaler med jer herinde mere, men er sikker på at i forstår... Håber ikke i trækker jer i troen om jeg har det dårligt ,ikke kan leve op til glædespige jobbet osv osv, for af alle stunder har jeg mest af alt brug for tingene et sted er som de plejer... Pigekollektivet er mit ekstra barn, mit værk og mit fristed, her vil jeg være at finde..

Tilbage at sige er, jeg har hørt mange ting om mig, så som; alder, udseende, private ting, ja masser af sladder som vi som piger ved er en del af jobbet.. Og ja det har jeg ikke lige brug for, at ligge øre til lige pt herinde fra, så derfor skriver jeg hudløst ærligt hvorfor jeg hopper af her.. Måske det kan aflive de onde tunger, rygterne, sladderen og gisninger om hvorfor. Det er som skrevet; jeg er ked af det og har brug for ro og tid.

Mange store kærlige og varme knus og kram til jer alle ( og de fra ikke lide Line klubben), ønsker jer alt godt i livet og alt det gode karma jeg har tilbage vil jeg dele med jer og min familie...

Knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåååårh, nu bliver jeg helt trist og ked af det :-(

Ønsker dig alt muligt held og lykke i fremtiden, du fortjener det!

Men ærgeligt at en stjerne på himlen forlader os :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv søde, Line. :(

Det er et tab, at miste dig herinde. Du er altid så positiv og hjertelig, og jeg håber, at du kommer tilbage på et tidspunkt, når du har overskuddet.

Jeg håber, at du snart kommer op igen, og ønsker dig al held og lykke med fremtiden.

Du kender mit nummer <3

Knus til dig

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen kære Line da.

 

At kærligheden vokser, eksploderer for så at falme og dø er frygtelig. En af de mest triste oplevelser livet byder på.

Tiden læger alle sår, siges der- Det er rigtigt, men der er altid et ar tilbage. Det bliver mindre og smukkere med årene, men du ved altid hvor det er.

 

"Ikke lide Line" klubben er meget lille, sammenholdt med" lide Line klubben". Der er altid mennesker der griber til ondskabsfuldheder når andres glæde gør dem misundelige.

 

Næsen i sky og ret ryggen, kig folk i øjnene - det er dig der har retten til at gøre og sige som du gør.

 

Knus

ÅE

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Line

 

Tak for alle dine bidrag herinde, jeg ønsker dig alt godt i fremtiden og håber at du får styr på din tilværelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Æhhh hvem skal nu like langt de fleste af mine indlæg? det var du jo en garant for ;-)

Ja du er jo nok blevet ramt af " skrive mange indlæg syndromet" ligesom os andre der skriver mange indlæg. Det giver en lille hadeklub :-)

Primære årsag, lyder dog til at ligge udenfor EG.... og her ønsker jeg det bedste for dig :-) håber tingene falder på plads og du finder lykken i den " nye tilværelse "

Du bliver savnet, men ganske forståeligt, altid velkommen igen :-) vi er ikke alle medlem af hadeklubben ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Jeg vil gerne takke af og sige mange gange tak for alle de gode debatter og tak til alle i skønne mennesker her....

 

Øv Line, jeg kommer til at savne både dine altid positive kommentarer og dine "likes" :wink:

Pøj-pøj med det hele og måske på genhør :!::)

Vh./TH

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kommer til at savne dig... og har stor respekt for at du trækker dig for at komme på fode igen... 

 

jeg håber alting flasker sig for dig og dine børn... 

 

 

på gensyn når du er på banen igen.... og blot fordi kærligheden ikke lykkedes denne gang er det ikke det samme som at det ikke lykkes næste gang

 

*kæmpe knuser*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Line. Jeg forstår godt du trækker stikket til eroguide. Det kræver sgu nosser at være her og totalt ressource opslidende. Og mon ikke du også har brugt vildt mange ressourcer her og som har været med til at knække dig. Jeg kan jo godt se den ulige vægtning mellem piger og drenge her, pigerne er lette at opspore som kød og blod, hvorimod drengene bare sidder anonymt og kan lukke mandehørm ud. Så du har min fulde forståelse for, at du ikke gider være herinde mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådant noget Ko-lort-balje-pis - Øv Øv Øv.

 

Håber det bedste for dig, og jeg håber fandeme også at du senere kommer tilbage, samt at din exit skyldes privatlivet og ikke utilbørlig optræden fra profiler her på EG.

 

Du har skrevet mange gode og interessante indlæg, og jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der har værdsat dem, uagtet om vi er enige eller uenige.

 

Men bortset fra det, har jeg empati nok til at kunne forstå, at du nu må fokusere på det vigtige i dit liv, samt at EG nok ligger langt nede på over vigtige ting i vores liv.

 

Håber det bedste for dig og dine børn.

 

Cyber-knus

Blue

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

God vind i fremtiden sødeste veninde, du skal vide, du vil blive savnet! Du har mit nr Søde :)

Stort knus <3 Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Line

 

Vi venter på dig....lige her, når du har lyst til at komme tilbage....og du vil blive savnet ligeindtil du kommer igen og din tilbagekomst vil gøre mig rigtig glad ...

vi ser frem til du finder hjem igen....

pøj pøj ude i den store verden! op med næbet, du er stærk!

Til at klare dig ude i den store verden får du lige et Stort HexeKram til kommer tilbage til os igen.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hej Line.

Som cherie skriver så er vi ikke så langt væk..

Jeg syntes det er stort at du viser din sårbarhed og melder tingene ud som de er.

Jeg forstår godt dit behov for at tingene forbliver som de er i kollektivet. Hvor utroligt det end lyder for nogen så er det for nogle piger der hvor der er ro. Hvor man ikke skal forholde sig til verdenen omkring en og derved et frirum.

Jeg håber du bevarer dit positive og åbne væsen også når du engang skulle møde kærligheden igen..

Husk at man ofte fortryder de ting man ikke gjorde. Sjældent de ting man turde gøre... for lige meget hvordan det ender. Så kommer man derfra med noget der føre en et andet sted hen i livet.

Vær lidt god ved dig selv.

Kram og god karma til dig fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ps. Jeg tror de fleste af os har prøvet at satse på kærlighedes lykkehjul og fik det store fede taberfelt... og forstår at der hvor du er lige nu rent følelse mæssig. Det er på ingen måde sjovt. Derfor håber jeg. .. nej jeg ved der er den rette mand for dig der ude.. smykke kvinder med mod og lyst på livet og så uselvisk smider god karma ud til andre uden at få noget igen - de er altså i ret høj kurs.

Så lov mig at hav den positive kampånd med dig altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps. Jeg tror de fleste af os har prøvet at satse på kærlighedes lykkehjul og fik det store fede taberfelt... og forstår at der hvor du er lige nu rent følelse mæssig. Det er på ingen måde sjovt. Derfor håber jeg. .. nej jeg ved der er den rette mand for dig der ude.. smykke kvinder med mod og lyst på livet og så uselvisk smider god karma ud til andre uden at få noget igen - de er altså i ret høj kurs.

Så lov mig at hav den positive kampånd med dig altid.

Kan kun give Sisse ret. Det er ihvertfald det jeg tænder på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg rigtig ked af at høre, Line! Du er en af de få gudinder, der med dine mangesidede, eftertænksomme og ærlige indlæg har været med til at gøre EG til et absolut læse- og debatværdigt forum.

 

Jeg er også ked af, at livet og kærligheden byder dig trods lige nu, og jeg synes ærligt talt ikke, at lige netop DU fortjener det, for du er bestemt én af de få rigtigt dejlige eksemplarer af racen! :)

 

STORT KNUS her fra endnu én, der vil savne dig her på Eroguide - Men forhåbentlig ses vi snart igen i det "virkelige" liv! ;)

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...