Olsex 27 Skrevet 26. April Overnattede i Middelfart pga. arbejde og fik lyst til lidt frækt. Kontaktede hende her, da jeg især er interesseret i slug. Må sige at jeg ikke blev skuffet…. Der var både lyde, savl, deep og nosseslik….. og til sidst sprøjtede jeg min sperm ned i halsen på hende mens hun tog pikken helt til roden. God oplevelse og aftalt jeg kommer forbi igen næste gang jeg er i Middelfart . https://annoncelight.dk/showad/401000 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rgem5 14 Skrevet 26. April Når hun skriver plussize, hvor stort er det så..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olsex 27 Skrevet 29. April Hun er en stor pige men ikke overdreven ude af proportioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 29. April Plussize model - Det er der vel ikke noget at sige til, nu når hun sluger alle de børn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blowjob Middelfart 31 Skrevet 18. Maj (edited) Hahaha måske jeg tyk men idet mindst ikke grim. Og vil heller slug dem end føde dem Redigeret 18. Maj af blowjob Middelfart 5 2 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lffyn 4 Skrevet 19. Maj blowjob Middelfart skrev, for 14 timer siden: Hahaha måske jeg tyk men idet mindst ikke grim. Og vil heller slug dem end føde dem Tror heller jeg må kigge forbi til et af dine skønne Bj's 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facials 20 Skrevet 23. Maj Lyder lækkert..... Kommer til Fyn i næste weekend... Må man sprøjte ud over dit ansigt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blowjob Middelfart 31 Skrevet 24. Maj Facials skrev, for 13 timer siden: Lyder lækkert..... Kommer til Fyn i næste weekend... Må man sprøjte ud over dit ansigt ? Tjek annoncen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facials 20 Skrevet 27. Maj blowjob Middelfart skrev, den 24.5.2024 at 03:33: Tjek annoncen:) Jeg har set annoncen. Der står det kun er blow job og det er helt fint med mig... Men jeg kan ikke se noget om man må komme ud over ansigtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimizten101 11 Skrevet 27. Maj @Facials Der stod tidligere i annoncen af Slug koster 100 mere og hvis du vil komme ud over hendes smukke ansigt, så koster det 200 mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 78 Skrevet 5. Juni blowjob Middelfart skrev, den 18.5.2024 at 19:53: Hahaha måske jeg tyk men idet mindst ikke grim. Og vil heller slug dem end føde dem Den var sgu meget god. Hvornår kan du besøges igen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lociano 15 Skrevet 28. Juni Hun virker ret pissed. Tilsyneladende er hun blevet svinet til og folk har skabt sig hos hende...så nu er der ingen aftaler via mail og spørger du for meget på sms, er du blokeret. Trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 28. Juni (edited) Lociano skrev, for 1 time siden: Hun virker ret pissed. Tilsyneladende er hun blevet svinet til og folk har skabt sig hos hende...så nu er der ingen aftaler via mail og spørger du for meget på sms, er du blokeret. Trist. Hvad er der også at spørge om? Det man har behov for at vide står jo i annoncen. Kan virkelig godt forstå, at kvinder bliver pissed på de utallige mænd, der synes det er okay at bombardere med utallige spørgsmål/sms'er. Redigeret 28. Juni af niskanen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mf11 8 Skrevet 4. Juli blowjob Middelfart skrev, den 18.5.2024 at 19:53: Hahaha måske jeg tyk men idet mindst ikke grim. Og vil heller slug dem end føde dem Sluger du det hele hvis der er meget sperm ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Spermalot 23 Skrevet 6. Juli Hun slugte hele min pik og ladning.. Så ja hun sluger en stor ladning.. Det sker næsten hver gang jeg kommer, at der bliver kommenteret på mængden... Så tænker det er under betegnelsen meget sperm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blowjob Middelfart 31 Skrevet 20. Juli Lociano skrev, den 28.6.2024 at 10:39: Hun virker ret pissed. Tilsyneladende er hun blevet svinet til og folk har skabt sig hos hende...så nu er der ingen aftaler via mail og spørger du for meget på sms, er du blokeret. Trist. Som jeg skrev kan du sende en SMS . Jeg er direkte ikke pist. Og dorstår heller ik hvad der er at spøger om, alt er beskrevet i annonce. Og fair du synes det trist men du da velkommen til få et job som kundeservice medarbejder så må vi se, hvor glad en mand din kone får hjem fra job. Ja folk sviner mig dagligt til og før jeg sætter nogle forholdsregler. Er da mere trist man som menneske ikke kan forstå det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blowjob Middelfart 31 Skrevet 20. Juli niskanen skrev, den 28.6.2024 at 12:27: Hvad er der også at spørge om? Det man har behov for at vide står jo i annoncen. Kan virkelig godt forstå, at kvinder bliver pissed på de utallige mænd, der synes det er okay at bombardere med utallige spørgsmål/sms'er. Se det en mand med en hjerne! tak forf forståelsen nu er det jo at, folk de tror de så særlig det ændre mine grænser med jeg kun sælger blow. Mange klager over er påklædt og de ikke må rør der nede og bruger op til timer at tigge på sms, så bliver man blokeret så jeg kan bruge min energi på mænd er fortjener den 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 21. Juli Jeg har også været forbi denne her dejlig tøs idag og hold da op hun kan noget med den mund det var et af de bedste bj jeg har fået i lang tid og bare det udsyn ned til de dejlige bryster det virker altså bare for mig jeg kommer helt sikkert igen når jeg engang er på de kanter igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg