Hop til indhold
DanT

MaryLove.......WAUW

Recommended Posts

Nu må det vist være min tur til et lille skriv. Forleden aften sad jeg på massageguide og ledte efter lidt sjov, da jeg faldt over denne pige http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=19129 100% real pictures….yearh right??? Nå men som sædvanligt er det ikke det øverste hoved der bliver tænkt med når jeg vil ha en pige og er ude på hotel i arbejdsmedfør. Så jeg ringede og bookede en tid med skønheden. En time efter bankede det forsigtigt på døren og …… wauw der stod hun, nøjagtigt som på billederne….ja ja selvfølgelig med mere tøj på, men samme pige. Jeg havde på forhånd bedt hende om at komme i stramme jeans og stiletter. Det kan jeg simpelthen ikke stå for. Og den røv i de jeans ??? WAUW det var et syn jeg aldrig glemmer. Det opdagede hun også med det samme og tog fat uden på mine bukser og spurgte på fint engelsk….er det til mig med et stort smil og glimt i øjnene. Selve akten beholder jeg for mig selv, men jeg blev ikke skuffet, tværtimod. Hun sutter som en drøm og da jeg til sidst tog hende bagfra kunne jeg ikke holde mig mere og kom i et brag…..den røv altså og de øjne….puha det er lige til fugtige håndflader.

Sød og dejlig hele vejen igennem og efter et vådt farvel smuttede hun ud i den mørke regnfulde aften, mens solen stadig skinnede på mit værelse.

Chance for et genbesøg næste gang jeg er i hovedstaden, JA 100%. Jeg har prøvet en del købepiger de sidste 20 år og hun kommer helt sikkert op i top 3.

Redigeret af DanT

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm og nu er hun væk, men bedømt på reaktioner fra jer ærede medlemmer og læsere har jeg vist haft hende for mig selv og så daler chancerne nok for at hun kommer tilbage..... øv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige skrevet med hende, og hun er tilbage i den kommende uge.

Redigeret af Dandy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om hun er stoppet helt? Er hun tilbage i et andet navn? Kommer hun tilbage? Hun var fantastisk så jeg håber der er en eller anden der ved noget.

DanT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...