Hop til indhold
Signor Cuoco

Mens vi kan.....nyde de smukke øjeblikke i livet.

Recommended Posts

Der er smukke oplevelser, og øjeblikke, med GPs, som jeg, og måske nok en del andre brødre, ikke fortæller om herinde. Fordi der er en risiko for at få sin glæde, og taknemmelighed, forurenet af sure kommentarer? 

Men husk på, og respektér venligst,  at vi er en del midaldrende herrer, der samler på øjeblikke med søde piger, mens vi stadig kan.

Det er alligevel lidt ærgerligt, at man således holder noget godt for sig selv for at beskytte sin oplevelse. Noget fint, smukt og skrøbeligt, som vi ikke vil sætte på spil. 

Men måske er det bare selve livet, der er sådan? Det er i alt fald min erfaring. Andre har måske været mere heldige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det handler om at yde det man skal og også at nyde det man kan. Der er naturligvis altid den betingelse at det ikke er på bekostning af andre - skader andre. 
Jeg mener at så længe man tænker sig lidt om og kun gør hvad man selv kan stå inde for, må man naturligvis nyde pigerne og livet i fulde drag. Vi er kun mennesker og at vi har fået livet forpligter os også til at bruge og nyde det. Jeg er selv ansvarlig for hvad jeg gør og kan stå inde for det. Jeg har ikke brug for andre til at moralisere eller fordømme. Jeg har tilstrækkelig selvtillid og moralsk kompas til selv st vurdere det. 
 

Så jeg nyder god rødvin, gode middage, gode venners lag, min familie, hobbies og meget andet, herunder skønne GP’ere og jeg gør det uden at have dårlig samvittighed over det.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 11 minutter siden:

Enig. Det handler om at yde det man skal og også at nyde det man kan. Der er naturligvis altid den betingelse at det ikke er på bekostning af andre - skader andre. 
Jeg mener at så længe man tænker sig lidt om og kun gør hvad man selv kan stå inde for, må man naturligvis nyde pigerne og livet i fulde drag. Vi er kun mennesker og at vi har fået livet forpligter os også til at bruge og nyde det. Jeg er selv ansvarlig for hvad jeg gør og kan stå inde for det. Jeg har ikke brug for andre til at moralisere eller fordømme. Jeg har tilstrækkelig selvtillid og moralsk kompas til selv st vurdere det. 
 

Så jeg nyder god rødvin, gode middage, gode venners lag, min familie, hobbies og meget andet, herunder skønne GP’ere og jeg gør det uden at have dårlig samvittighed over det.

Vi er fuldkommen på linje. Yde og nyde...... med afklaring og retning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

Der er smukke oplevelser, og øjeblikke, med GPs, som jeg, og måske nok en del andre brødre, ikke fortæller om herinde. Fordi der er en risiko for at få sin glæde, og taknemmelighed, forurenet af sure kommentarer? 

Men husk på, og respektér venligst,  at vi er en del midaldrende herrer, der samler på øjeblikke med søde piger, mens vi stadig kan.

Det er alligevel lidt ærgerligt, at man således holder noget godt for sig selv for at beskytte sin oplevelse. Noget fint, smukt og skrøbeligt, som vi ikke vil sætte på spil. 

Men måske er det bare selve livet, der er sådan? Det er i alt fald min erfaring. Andre har måske været mere heldige?

Også fordi en smuk oplevelse er unik, når den opstår, det er bare at værdsætte den og nyde den, det samme hvis man har en god kemi med en pige, den slags giver ikke rigtig mening at dele synes jeg, netop fordi den opstår i nuet, imellem de aktuelle personer, .. men jeg lader pigen vide hvor meget jeg værdsatte mødet. Det er den slags man lever videre på :-)    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din tråd sætter lidt nogle tanker igang hos mig endnu engang du kære @Signor Cuoco

Det fede ved EG er ar man har Forum der er en lille bitte smule lummert, men hvor man faktisk også kan snakke om nogle ting man ikke kan på for eksempel Facebook eller insta, eller med familien og vennerne, for mig at se er EG et frirum og et afbræk for hverdagen og hvor jeg kan være en anden og kan snakke om ting der kan være ømt, og her på EG har vi jo mange måder ting til fælles selvom der kan være nogle engang imellem som dømmer eller er dumme overfor hinanden og det er jo ærgerligt for vi har jo flere ting tilfælles.

tag for eksempel min tråd omkring en kvinde jeg end ikke har mødt den blev taget sygt godt imod bedre end jeg havde regnet med, det kan jeg sgu ikke rigtig snakke om med vennerne eller skrive om på insta for der ved jeg godt at jeg vil få den her i hovedet “ej du er tosset sådan kan du ikke føle overfor en person du ikke har mødt” men sagen er bare at hun stadig giver mig den følelse  og stadig smiler hver gang hun skriver og jeg kan jo ikke gøre for at det er sådan jeg føler det…. Men det kan man snakke om her på EG og det synes jeg er fedt.

 

men som @SweetKisses også siger så er der også oplevelser som ikke nødvendigvis behøvers at skrive om eller skal snakkes om, og det er nok fordi de er så gode at man bare må holde det for sig selv ^_^

nå men anyways my point is @Signor Cuoco skriv lige hvad du har lyst til. Kommer der skidt på ruderne, så vask dem rene igen som min chef siger… det giver ikke en skid mening men i det her tilfælde menes der at kommer der en forurening i tråden og så skriv hvad der passer dig ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 8 timer siden:

 

 "Some of the best moments in life are the ones you can't tell anyone about" ;)<3 

Just saying...

 

Min November sidste år :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 25.4.2024 at 20:55:

Det er alligevel lidt ærgerligt, at man således holder noget godt for sig selv for at beskytte sin oplevelse. Noget fint, smukt og skrøbeligt, som vi ikke vil sætte på spil. 

Men måske er det bare selve livet, der er sådan? Det er i alt fald min erfaring. Andre har måske været mere heldige?

Det er lidt pudsigt - jeg har lidt de samme erfaringer, når det handler om musik.
Jeg vil gerne dele mine oplevelser, om f. eks. gode pop/rock numre - jfr. nogle tråde her på siden.
Men her løber man også ind i, at nogle har en meget kategorisk mening om hvad man må ku' li', hvad der er kvalitet og hvilke genrer der er 'passende'.
Og så kan man godt få nogle hvasse bemærkninger med på vejen ... 
Det har jeg oplevet i andre fora, men ikke lige her.

Herinde er det eet eller andet med nogle af dem der besøger udenlandske piger, og så de danske piger og deres gæster ...
Jeg forstår ikke meningen med den konflikt, og jeg vil heller ikke rode mig ind i den ... 
.. jotak, har prøvet, og mod hvinende sarkasme i korte sætninger kæmper selv guderne forgæves ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 10 timer siden:

 

Herinde er det eet eller andet med nogle af dem der besøger udenlandske piger, og så de danske piger og deres gæster ...
Jeg forstår ikke meningen med den konflikt, og jeg vil heller ikke rode mig ind i den ... 
.. jotak, har prøvet, og mod hvinende sarkasme i korte sætninger kæmper selv guderne forgæves ... 

Spot on. Visse debatter er tilsyneladende ret umulige at tage på ordentlig vis.

mht analoge områder, hvor vi kan nyde “store øjeblikke af særlig skønhed” har vi nok alle oplevelser som ikke har med sex at gøre. Du nævner musik. Jeg har flere områder, hvor sublime øjeblikke opleves, men her bliver problemet for en del sf os at vil anonymiteten blive kompromitteret, hvis disse nævnes og beskrives. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...