Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg nåede desværre ikke at møde Demi inden hun rejste og kan forstå på tidligere tråde at hun absolut var et besøg værd:P.

Så hvem kan i anbefale som er det tætteste bud på en Demi's alternativ?.

Skal være med store babser og gerne køn. Og helst øst for storebælt;)

Pft 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh ja, hun er savnet. :wub:<3

Nåede 3 besøg, og blev sgu' lidt småforelsket og brugte lidt mange penge på lidt dyre gaver, hvilket gav skønne oplevelser og minder ;) 

Der er indimellem nogle dejlige piger i skoven mellem Slagelse og Sorø, så der har jeg plejet mit savn :rolleyes:

Kønne piger, gode silibabser og indimellem har det været rigtig GFE :) Har dog ikke nogen frisk status derfra pga. lidt helbredsmæssige udfordringer :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
KalundborgMature skrev, 1 time siden:

Åhh ja, hun er savnet. :wub:<3

Nåede 3 besøg, og blev sgu' lidt småforelsket og brugte lidt mange penge på lidt dyre gaver, hvilket gav skønne oplevelser og minder ;) 

Der er indimellem nogle dejlige piger i skoven mellem Slagelse og Sorø, så der har jeg plejet mit savn :rolleyes:

Kønne piger, gode silibabser og indimellem har det været rigtig GFE :) Har dog ikke nogen frisk status derfra pga. lidt helbredsmæssige udfordringer :(

Det må jeg lige tjekke lidt op påB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/358486 

Måske skønne Demi er tilbage :wub:

Ud fra fotos på denne annonce er det svært at afgøre. ;)

Har ikke skrevet til Nancy om det er samme Demi som sidste år :rolleyes:

Jeg vil elske at møde hende mange gange mere <3

Og har egentlig ikke brug for flere problemer med hjertet (Riget kalder desværre) lige nu :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
KalundborgMature skrev, den 25.4.2024 at 18:59:

Der er indimellem nogle dejlige piger i skoven mellem Slagelse og Sorø, så der har jeg plejet mit savn :rolleyes:

Enig - der indimellem nogle søde og serviceminded piger derude. Men for pokker hvor er huset dog et tarveligt sted. Koldt og møgbeskidt - om end pigerne prøver at holde deres rum rene og varme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...