Hop til indhold
Lust4life

Gangbang Hobro 26.04. kl 16

Recommended Posts

Jeg har her til eftermiddag/ først på aftenen deltaget i dette fantastiske gangbang, og har kun ros til overs til dette fantastiske vidunder og hendes fyr.:x

hun leverer varen i en grad man kun kan drømme om, aldrig har jeg oplevet en pige der kan tage i mod som denne skønhed, alt med det skønneste frække smil på hendes læber og et tak når man stempler i bund, og gløden i hendes øjne fortæller klart at hun virkeligt nyder det hun gør for os fyre.

jeg kan kun sige at den håndfuld fyre der havde tilmeldt sig og som ikke kom:blink: virkeligt har skidt i nælderne og er gået glip af en fest uden lige, i er virkeligt gået glip af en oplevelse.

 

tak for oplevelsen smukke jeg tager gerne turen igen :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fri fugl skrev, for 9 timer siden:

Jeg har her til eftermiddag/ først på aftenen deltaget i dette fantastiske gangbang, og har kun ros til overs til dette fantastiske vidunder og hendes fyr.:x

hun leverer varen i en grad man kun kan drømme om, aldrig har jeg oplevet en pige der kan tage i mod som denne skønhed, alt med det skønneste frække smil på hendes læber og et tak når man stempler i bund, og gløden i hendes øjne fortæller klart at hun virkeligt nyder det hun gør for os fyre.

jeg kan kun sige at den håndfuld fyre der havde tilmeldt sig og som ikke kom:blink: virkeligt har skidt i nælderne og er gået glip af en fest uden lige, i er virkeligt gået glip af en oplevelse.

 

tak for oplevelsen smukke jeg tager gerne turen igen :x

Vil gerne sige tak til dem der ikke kom så vi andre let kunne kom til dp fisse anal og mund  selv om vintilatoren kørte løb sveden af os og safterne af hende næste gang skal jeg have skridsikker sko på da gulvet blev meget fugtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fri fugl skrev, for 10 timer siden:

Jeg har her til eftermiddag/ først på aftenen deltaget i dette fantastiske gangbang, og har kun ros til overs til dette fantastiske vidunder og hendes fyr.:x

hun leverer varen i en grad man kun kan drømme om, aldrig har jeg oplevet en pige der kan tage i mod som denne skønhed, alt med det skønneste frække smil på hendes læber og et tak når man stempler i bund, og gløden i hendes øjne fortæller klart at hun virkeligt nyder det hun gør for os fyre.

jeg kan kun sige at den håndfuld fyre der havde tilmeldt sig og som ikke kom:blink: virkeligt har skidt i nælderne og er gået glip af en fest uden lige, i er virkeligt gået glip af en oplevelse.

 

tak for oplevelsen smukke jeg tager gerne turen igen :x

Tusind tak for den dejlige og positive beskrivelse :wub: jeg er rigtig glad for at det er dén oplevelse du fik og jeg synes det stemmer rigtig godt overens med min/vores oplevelse <3  selv tak og du er mere end velkommen igen :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...