Hop til indhold
Milner

Piger på bordel.?

Recommended Posts

Eventyr pigerne / PG og lign. steder

To ting, -

- Hørte lige i TV i går at telefondamer kan dømmes for medskyldighed i rufferi.
De har jo alle sammen telefondamer.??

OG, - Mangler i andre ikke nogen gange muligheden for at kommunikere direkte med pigen, - kunne være ang. specielle ønsker, påklædning og lignende.?
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sikkert rigtigt at der kan rejses tiltale, noget tyder dog på at støttefunktioner ikke betragtes som rufferi.  Vi skal nok helt tilbage til 2014, her blev nogle teledamer i dømt straf, men blev frikendt i højesteret.

link til artikel

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. andet spørgsmål så har telefondamen lige spurgt GP pigen vedr. mine spørgsmål..

Ang. påklædning og står  det nogle gange under pigens profil, men ja. Det kunne være rart med lidt mere udspcifieret menu med Do og Don'ts på hver enkelt piges profil..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at kommunikere med pigen gennem telefondamen, om påklædning og lignende, men en enkelt gang gav telefondamen hos eventyrpigerne mig lov til at tale med pigen, Frejdige Freja.

Andre gange har jeg lavet aftaler med pigen om næste møde, mens jeg var sammen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 25 minutter siden:

Andre gange har jeg lavet aftaler med pigen om næste møde, mens jeg var sammen med hende.

Det har jeg faktisk også gjort. og det har fungeret fint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, 1 time siden:

Eventyr pigerne / PG og lign. steder

To ting, -

- Hørte lige i TV i går at telefondamer kan dømmes for medskyldighed i rufferi.
De har jo alle sammen telefondamer.??

OG, - Mangler i andre ikke nogen gange muligheden for at kommunikere direkte med pigen, - kunne være ang. specielle ønsker, påklædning og lignende.?
 

 

Jeg tænker risikoen herfor er minimal. Vil politiet gå efter nogen, er det de personer, der tjener penge - mange penge - på pigerne. Og alfonserne har ikke svære kår i tiden. Der er ganske enkelt for mange penge i det, og for få politi ressourcer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det har jeg faktisk også gjort. og det har fungeret fint

Det kræver selvfølgeligt, at det er en man ser fast eller flere gange, som jeg gjorde med Frejdige Freja, da hun var aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, den 25.4.2024 at 14:55:

Jeg plejer at kommunikere med pigen gennem telefondamen, om påklædning og lignende. 

Det skal vel så være længe i forvejen, pigerne slæber vel ikke rundt på alt deres legetøj og hele garderoben? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 2 minutter siden:

Det skal vel så være længe i forvejen, pigerne slæber vel ikke rundt på alt deres legetøj og hele garderoben? 

Frejdige Freja f.eks. havde en taske med legetøj samt en del beklædning med på arbejde. Men selvfølgeligt ikke alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...