Hop til indhold
Slowman

Beautifull Nicha - Lady fra Thailand - dejlig oplevelse

Recommended Posts


https://annoncelight.dk/showad/396233

Nicha, som jeg tidligere har besøgt i Odense er nu i Svendborg i langt bedre lokaler. Det er ikke særlig diskret, men let at finde og masser af pakeringsmuligheder  i fin afstand.

Kommunikationen gik fint. Jeg aftalte besøget aftenen i forvejen og bekræftede om morgenen et par timer før.

Der er en lille reception, når man kommer ind og så bliver man vist til det rette sted og til Nicha, som er en dejlig pige, som det også ses på billederne. 
Jeg havde skrevet, på forhånd, hvad jeg ønskede mig af besøget, men der sker ikke noget ved lige at gentage det, da Nichas engelsk ikke at super godt. Jeg fik det jeg havde bedt om og det var dejligt. Havde 45 minutter i alt. 15 minutter på maven, 15 minutter på ryggen, hvor jeg kunne nyde synet mm. af smukke Nicha mens jeg fik massage på ben, mave og lidt på lillemanden. Herefter en lille ridetur, som jeg egentlig ikke havde bedt om, men nød og til sidst en skøn afslutning med Lingam massage, blow og med den skønne dames underliv placeret helt rigtigt, hvor jeg nyder det allermest.

Og da der var lidt tid endnu fik ben, ryg, nakke og hovedbunden da også lige lidt kærlighed. Utroligt hvad man kan få for penge, komplimenter og venlighed. 
Så håber jeg bare Nicha også syntes det var…… ja…. ok.

Man bliver lukket diskret ud af en bagdør. Den kunne man måske også være blevet lukket ind af, hvis diskretion er vigtigt. Jeg er lidt ligeglad.

 

 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 30 minutter siden:

Kan du sige lidt om hendes priser? - og er det på en adresse hvor der er en "grøn" massageklinik?

Adressen står jo i hendes annonce og på google map kan du se billede. US Thai, såvidt jeg husker.

jeg gav 1200 kr for 45 min og lidt oveni i drikkepenge, da besøget var slut.  Jeg fik nok ikke helt 45 minutter, men var yderst tilfreds

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimme17 skrev, for 9 timer siden:

Hun er en pige, right? 
 

Ikke lady boy? :) 

Ja, hun er en skøn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...