Hop til indhold

Nina Slow Blow

Featured Replies

Skrevet

Hejsa:ph34r:

https://nympho.dk/n14924/4571/nina-new-offer-90mins-massage-and-lingam-massage-1500kr-i-prefer-and-accept-euro-revolut-card-dkk-many-times-sms-doesn-t-work-pls-write-on-whatsapp/#profile-about

Den kære Nina er jo rimelig berømt for sine Slow Blow, men er der nogen der for nylig har været forbi og også tog en omgang massage som kan fortælle lidt om det ?

Skrevet

Har været forbi for ikke længe siden. Absolut en meget ligegyldig oplevelse, jeg kunne dårligt mærke hun "blow'ede", intet sug, ingen læber, ingen hånd, ingen indlevelse, mekanisk og koldt. Og jeg ved bare at andre virkelig nyder min p.., de både sutter, gagger og spiller... så 

Jeg plejer aldrig at have problemer med erektionen, men lige der... der kedede jeg mig.

Men måske jeg ikke forstår slow-blow konceptet.

Skrevet

Har været forbi 2 gange.

Første gang til 30 min blowjob, anden gang lingam massage.

Begge gange udført til UG.
Vil dog sige, 30 min er fandme lang tid. 

Kommer gerne igen.

Skrevet
31Adam skrev, for 19 timer siden:

Hejsa:ph34r:

https://nympho.dk/n14924/4571/nina-new-offer-90mins-massage-and-lingam-massage-1500kr-i-prefer-and-accept-euro-revolut-card-dkk-many-times-sms-doesn-t-work-pls-write-on-whatsapp/#profile-about

Den kære Nina er jo rimelig berømt for sine Slow Blow, men er der nogen der for nylig har været forbi og også tog en omgang massage som kan fortælle lidt om det ?

Redigeret af Arne Jensen
Fejl i link

Skrevet
Bobstar skrev, den 25.4.2024 at 14:51:

Har været forbi for ikke længe siden. Absolut en meget ligegyldig oplevelse, jeg kunne dårligt mærke hun "blow'ede", intet sug, ingen læber, ingen hånd, ingen indlevelse, mekanisk og koldt. Og jeg ved bare at andre virkelig nyder min p.., de både sutter, gagger og spiller... så 

Jeg plejer aldrig at have problemer med erektionen, men lige der... der kedede jeg mig.

Men måske jeg ikke forstår slow-blow konceptet.

Det er da ærgerligt. For nogle år siden besøgte jeg hende jævnligt for en hurtig tømning i munden. 

/B

Skrevet

Hej

Det er desværre et par måneder siden jeg besøgte Nina - det har jeg i øvrigt gjort flere gange, da jeg holder meget af hendes slow blow. Det desværre ikke muligt at kæle for hendes ansigt, da hun havde haft en kunder - måske en broder herfra - der ikke havde være tilfreds, som havde ment at han var berettiget i at pande Nina en. FØJ

Men undskyld - jeg har ikke prøvet hendes Massage og Lingam massage.

Max

Skrevet

Har besøgt hende mange gange. Hun gir et udemærket blow som er ganske stille og roligt. Dejligt! Prisen startede med at være 300, siden 400, nu 500... Og der er konkurrerer hun med piger som jeg hellere vil besøge. Ærgerligt. For hun sutter sgu en meget god pik. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.