Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi for ikke længe siden. Absolut en meget ligegyldig oplevelse, jeg kunne dårligt mærke hun "blow'ede", intet sug, ingen læber, ingen hånd, ingen indlevelse, mekanisk og koldt. Og jeg ved bare at andre virkelig nyder min p.., de både sutter, gagger og spiller... så 

Jeg plejer aldrig at have problemer med erektionen, men lige der... der kedede jeg mig.

Men måske jeg ikke forstår slow-blow konceptet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi 2 gange.

Første gang til 30 min blowjob, anden gang lingam massage.

Begge gange udført til UG.
Vil dog sige, 30 min er fandme lang tid. 

Kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
31Adam skrev, for 19 timer siden:

Hejsa:ph34r:

https://nympho.dk/n14924/4571/nina-new-offer-90mins-massage-and-lingam-massage-1500kr-i-prefer-and-accept-euro-revolut-card-dkk-many-times-sms-doesn-t-work-pls-write-on-whatsapp/#profile-about

Den kære Nina er jo rimelig berømt for sine Slow Blow, men er der nogen der for nylig har været forbi og også tog en omgang massage som kan fortælle lidt om det ?

 

Redigeret af Arne Jensen
Fejl i link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobstar skrev, den 25.4.2024 at 14:51:

Har været forbi for ikke længe siden. Absolut en meget ligegyldig oplevelse, jeg kunne dårligt mærke hun "blow'ede", intet sug, ingen læber, ingen hånd, ingen indlevelse, mekanisk og koldt. Og jeg ved bare at andre virkelig nyder min p.., de både sutter, gagger og spiller... så 

Jeg plejer aldrig at have problemer med erektionen, men lige der... der kedede jeg mig.

Men måske jeg ikke forstår slow-blow konceptet.

 

Det er da ærgerligt. For nogle år siden besøgte jeg hende jævnligt for en hurtig tømning i munden. 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det er desværre et par måneder siden jeg besøgte Nina - det har jeg i øvrigt gjort flere gange, da jeg holder meget af hendes slow blow. Det desværre ikke muligt at kæle for hendes ansigt, da hun havde haft en kunder - måske en broder herfra - der ikke havde være tilfreds, som havde ment at han var berettiget i at pande Nina en. FØJ

Men undskyld - jeg har ikke prøvet hendes Massage og Lingam massage.

 

Max

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende mange gange. Hun gir et udemærket blow som er ganske stille og roligt. Dejligt! Prisen startede med at være 300, siden 400, nu 500... Og der er konkurrerer hun med piger som jeg hellere vil besøge. Ærgerligt. For hun sutter sgu en meget god pik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...