Hop til indhold
Nybegynderennn

Helt ny.. Hvad menes der med Body i thai massage

Recommended Posts

Hej med jer.. Er rimelig ny på området.. Har fået en del thai massage og blevet fristet med en håndtrold et par gange.. Sidst spurgte hun om jeg ville ha body til 1200 (hun kunne nærmest ikke et kvæk engelsk) jeg blev nysgerrig og sagde ja.. Og prøvede at spørge hvad det indeholdt.. Men det lykkedes ikke at få svar.. Men hun gik ud og kom ind nøgen i badekåbe.. Og afsprittede mine fingre.. Satte sig ovenpå mig og (håndtrold) blev nu gjort med brysterne stedet.. En meget sjov oplevelse men blev meget i tvivl om hvad man "normalt" kan tillade sig at forvente i sådan en situation.. Da jeg lagde der turde jeg ikke røre hende men efterfølgene tænker jeg at man godt kunne ha gjort det når hun sprittede mine hænder? Håber nogle har lidt "fif" de gider dele med en nybegynder.. Synes jeg har undersøgt hele forumet uden at finde svar.. Dbh Nybegynderennn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynderennn skrev, for 5 minutter siden:

Hej med jer.. Er rimelig ny på området.. Har fået en del thai massage og blevet fristet med en håndtrold et par gange.. Sidst spurgte hun om jeg ville ha body til 1200 (hun kunne nærmest ikke et kvæk engelsk) jeg blev nysgerrig og sagde ja.. Og prøvede at spørge hvad det indeholdt.. Men det lykkedes ikke at få svar.. Men hun gik ud og kom ind nøgen i badekåbe.. Og afsprittede mine fingre.. Satte sig ovenpå mig og (håndtrold) blev nu gjort med brysterne stedet.. En meget sjov oplevelse men blev meget i tvivl om hvad man "normalt" kan tillade sig at forvente i sådan en situation.. Da jeg lagde der turde jeg ikke røre hende men efterfølgene tænker jeg at man godt kunne ha gjort det når hun sprittede mine hænder? Håber nogle har lidt "fif" de gider dele med en nybegynder.. Synes jeg har undersøgt hele forumet uden at finde svar.. Dbh Nybegynderennn

Jeg tænker det er lidt forskelligt hvad den enkelte massør lægger i det, men spørg om du må røre og kysse bryster fx. Det er bedre end bare at prøve sig frem. Men kan man ikke rigtig tale sammen på engelsk, må man stille og roligt prøve. Ofte må man faktisk gerne røre og også kysse (undtagen på munden, sjovt nok)

men til 1200 kr tror jeg du må det meste også slikke fisse, hvis du beder om det.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med body mener hun at I berører hinanden krop med hele kroppen og ikke kun med hænder. Du kan gøre det hele, men formentligt ikke kneppe hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan typisk mene body2body, hvor pigen først smører sig ind i olie og ligeledes partneren. Herefter lægger hun sig oven på én og bevæger sig frem og tilbage på en sensuel måde.

Heri kan også indgå "pussyslide", hvor hun gnider fissen frem og tilbage på pikken. Undertiden smutter pikken ind, og det kan være lidt pirrende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynderennn skrev, 1 time siden:

Da jeg lagde der turde jeg ikke røre hende men efterfølgene tænker jeg at man godt kunne ha gjort det når hun sprittede mine hænder?

Gør som Thrump "grab them by the pussy" og ofte får du så lov at stikke en finger indenfor - det er bare at forsøge sig frem og se om hun tager godt imod - ellers skal hun nok trække sig - og så skal man undlade at forsøge igen. Af og til kan man også være heldig pigen har nogle korte hår på fissen, så man kan få en tur med børsten op og ned ad ryggen og andre steder - det er pirrende ;-)

Ellers skal du forsøge om du kan få pigen med på at lave en stående b2b (bodytobody) - evt. i badet med bruseren løbende og godt med showergel eller nuru og du kan vælge at afslutte med selv at spille den af og sprøjte ud over hende - for kr. 1200,-, burde du kunne tillade dig en hel del - i Thailand får man nærmest 3 hele nætter med en pige, for de samme penge incl. samleje og CIM (kom i munden) mmm.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...