Hop til indhold

Recommended Posts

I Britney Spears ånden... "Oooops I did it again" har jeg lige besøgt Elena som er min absolut yndlings GP som i EVER...
Denne gang valgte jeg dog at gå dobbelt op og bestilte en 3 kant med Elena og Alis.

Elena  https://annoncelight.dk/showad/383499

Alis  https://annoncelight.dk/showad/400708

Grundet store rygsmerter i forbindelse med en diskos bestilte jeg bare en times 4 hånds massage med strejf af erotik.
Dette skulle så vise sig at være en UMULIG opgave med 2 så smukke, frække og fantastiske kvinder.
En smule rygnussen med olie og en masse pludren og grin endte hurtigt i en rus af fantastiske bryster overalt og de frækkeste kvindekroppe der vred sig.
Mine hænder og deres hænder var over alt. Elena har jeg tidligere anmeldt og beskrevet som det ypperste i mine øjne.
Alis var min første gang.. MEN ikke min sidste.. WAUW en smuk, sød, møgfræk og vidunderlig kvinde/pige. 
PETIT med ekstra tryk på PETIT... Så lille og lækker på alle måder at jeg flere gange tænkte.. ej men altså.. Skulle jeg en dag kneppe hende så kan hun jo ikke tage den.. (Er over middel)
Nå men altså...(Jeg er stadig paf efter oplevelsen, sorry) Pludseligt sidder Alis med et kondom i munden og wupti så er hun igang med blow job. Jeg HADER blowjob med gummi, men disse 2 kvinder formår at holde gang i banditten og møgfrækt er det at mens den ene guffer løs så leger den anden.. HAPS...
Jeg er midt i et eventyr hvor der ikke skulle ha været sex men igen.. trylle trylle så sidder Alis med hendes meget lille runde røv ovenpå min pik og jeg glider i bund..
Hun kan godt tage en ordentlig pik, op på alle 4 og så knepper jeg hende doggy. Sikken en fornemmelse med en talje man kan nå omkring og en stram lille fisse.
Mens jeg pumper løs har jeg hele tiden gennemborende øjenkontakt med Elenas frække blik...
Jeg glemte lige rygsmerterne for en stund og sprøjtede langt op i Alis uden på noget tidspunkt at miste den sitrende øjenkontakt med Elena.

Udover at være 100% sikker på jeg skal prøve dette igen, så tænker jeg på om jeg kunne klare at steppe den op og tage Gina med næste gang.
Hende krammede jeg lige hurtigt på vejen ud.. OGSÅ en flot kvinde.. Ej men altså... JEg flytter snart til Rumænien....

Redigeret af Sommer79

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...