Hop til indhold

Recommended Posts

Det blev tid til et nyt besøg igen hos en GP.

Turen gik mod Natalie i Riiskov i Aarhus N. https://annoncelight.dk/showad/324765

Kommunikationen gik fint over sms og jeg fik bestilt tid og fik udleveret adresse og billeder af opgangen. Jeg ankommer til et nyere boligbyggeri og bliver lukket hurtigt ind, indgangen er fint diskret da der er en del lejligheder og der er fine muligheder for parkering også hvis man har brug for dette.

Jeg havde bestilt 45 min, hvor SF er inkl i prisen. Hun startede med og gå på knæ og give mig et økoblæs samt en god omgang spansk (tit fuck).

Til min overraskelse er hun ikke glat men meget natural og nok den første gp jeg har set med den mængde kønsbehåring.

Resten af servicen var fin, sengen var ikke den bedste men udover det er der ingen klager. Hun er en meget fræk MILF og synes hun gav en god indlevelse ift at være MILF. Der var også mulighed for bad før og efter hvilket jeg benyttede mig af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...