Hop til indhold

Recommended Posts

Synes der kommer flere og flere fakes, men lige denne type er ganske let at spotte, det er en ny profil der virker til at være meget online i en uge eller to før de sender disse beskeder til alle der har skrevet 

Screenshot_2024-04-24-07-12-19-792_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2024-04-22-07-16-22-896_com.android.chrome.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 3 timer siden:

Synes der kommer flere og flere fakes, men lige denne type er ganske let at spotte, det er en ny profil der virker til at være meget online i en uge eller to før de sender disse beskeder til alle der har skrevet 

Screenshot_2024-04-24-07-12-19-792_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2024-04-22-07-16-22-896_com.android.chrome.jpg

Ja jeg har også oplevet det en del gange 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden er tæt på efterhånden at være bundhamrende useriøs!
Derer også en del profiler som åbenlyst bryder reglerne eller lignende og pludselig er slettet, derefter går der ikke længe før der er en ny profil med samme billede og tekst! Sugardaters har jo en åbenlys interesse i at der er så mange kvindelige profiler som muligt og derfor gør de INTET ved den slags i det lange løb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der har længe, måske over 10 år været den slags

Hej mit navn er Anne jeg er single uden børn jeg kunne godt lide din profil hvad jeg vil, er at lære dig bedre at kende, og jeg vil gå videre med dig Jeg vil skrive din e-mail-adresse og sende dig nogle billeder af mig her er min e-mail kontakt mig på: [email protected] Telegram: @Hambeler Venter på din besked...
som denne her, De går på de her som er dating på udenlandske sider og nogle som vil have en over på danske dating sider. 
Dem som vil snakke på telegram er typisk udenlandske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
godkendtsd skrev, 1 time siden:

der har længe, måske over 10 år været den slags

Hej mit navn er Anne jeg er single uden børn jeg kunne godt lide din profil hvad jeg vil, er at lære dig bedre at kende, og jeg vil gå videre med dig Jeg vil skrive din e-mail-adresse og sende dig nogle billeder af mig her er min e-mail kontakt mig på: [email protected] Telegram: @Hambeler Venter på din besked...
som denne her, De går på de her som er dating på udenlandske sider og nogle som vil have en over på danske dating sider. 
Dem som vil snakke på telegram er typisk udenlandske 

Enig der har været mange af den type profiler i flere år. Tror ikke der er flere end tidligere, men de fylder mere fordi sugardaters ikke er så "hot" længere. Der er kun meget få nye brugere der ikke bare har skiftet profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på sugardaters.com i perioder en del år og har haft virkelig mange gode oplevelser og lært mange søde piger og kende gennem siden.  Har sågar 2 jeg har set gennem over et år og stadig ser.. men må sige at denne gang nok bliver sidste gang jeg er på siden for det er de samme piger der huserer og en del af dem er ikke sugar daters men nok mere prostituerede..  selvfølgelig kan man være heldig derinde stadig men tror desværre det bliver mindre og mindre..  altså hvis det er det reelle sugardating man går efter..  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det og de faste svindlere , som f eks slavedominans, som lige vil have sendt booking gebyr på 200 til et nr med 901 søgninger og 18 anmeldelser. de ti af hendes veninder om at hun er god nok ) 
ja man bliver sgu lidt træt af det 
siden før intet ved det fatter hat af de 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...