Hop til indhold
Guest Al Capone

Randers ???

Recommended Posts

Guest Al Capone

Det har undret mig lidt på det sidste, at det er de samme steder der bliver anmeldt i Randers. 

Ingen nævner Lanna massage, Bangkok i Adelgade, Prins Christiansgade, Isaan massage og Rosa i Markedsgade. Jeg har selv anmeldt dem tidligere, men kan ikke mindes at der er nævnt anmeldelser fra dem i laaaang tid. 

Hvad skyldes det, der må komme en del kunder, siden at de stadig er meget aktive? Hvad handler det om?

Bare nysgerrig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

det er efterhånden tid siden at jeg besøgte Lanna og Adelgade. Ved jo ikke helt om standard er god endnu. Kan dog se at det er samme damer de har.

Prins Chrisiansgade skulle være rent bordel? ved ikke om det passer.

Fejl ved Prins Christiansgade, Nørrebrogade er, at du skal ringe på,og vente på at de åbner op. Ved ikke hvor mange der gider at stå til skue på tæt befolkede områder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt begge steder indenfor den seneste måned, har kort skrevet om Lanna, at det er "modne" piger, jeg besøger dem nok igen, men ikke lige foreløbig.

Bangkok besøgte jeg forrige uge. Jeg kender pigen, ved desværre ikke hvad hun hedder.

Hun er rimelig god til at massere, men det er det ekstra hun satser på. Som sagt kender jeg hende, fordi jeg har besøgt hende tit. Det er altid med god tid og nok også lidt ekstra god behandling, fordi jeg har været der før.

Hun deltager gerne selv aktivt i sexen

Hun er nok en af dem jeg besøger for så at holde en pause.

 

Hvis man ikke har besøgt hende før, så skal der nok lige et par besøg til, før hun giver den gas

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er typisk Thai, en lille sag, vel 30-35 år

Ikke rigtig tynd som mange thaier, jeg synes bedst om piger der kan ses på de er piger, jeg vil tro hun vejer 50-55 kg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Men hvordan er lanna og Bangkok ?

Vh

Th

Bangkok fik jeg en ganske fin massage hos. Hun var i nederdel og næsten sikker på at hun var trusseløs. Da hun sad forenden af mit hoved, gjorde hun sig til, og jeg er næsten sikker på at hun var tændt på mere end bare massage. Da jeg vendte mig om på ryggen, aftalte vi et HJ som afslutning, der dog blev til et BJ, uden at jeg skulle betale for det. Samme dame, der bliver beskrevet længere nede i tråd. Jeg syntes faktisk at hun er ok.

Lanna har jeg været ved rigtig mange gange. Massagen har jeg fået de fleste gange af en thai, der er meget lidt skeløjet( på den gode og frække måde) Hun giver en fantastisk hård massage. Hun smider gene tøjet, giver HJ/BJ og finger bagi. Både sød og fræk.

 

Der må være andre her i forum, der kan byde på oplevelser, de samme steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest prinss

Bangkok fik jeg en ganske fin massage hos. Hun var i nederdel og næsten sikker på at hun var trusseløs. Da hun sad forenden af mit hoved, gjorde hun sig til, og jeg er næsten sikker på at hun var tændt på mere end bare massage. Da jeg vendte mig om på ryggen, aftalte vi et HJ som afslutning, der dog blev til et BJ, uden at jeg skulle betale for det. Samme dame, der bliver beskrevet længere nede i tråd. Jeg syntes faktisk at hun er ok.

Lanna har jeg været ved rigtig mange gange. Massagen har jeg fået de fleste gange af en thai, der er meget lidt skeløjet( på den gode og frække måde) Hun giver en fantastisk hård massage. Hun smider gene tøjet, giver HJ/BJ og finger bagi. Både sød og fræk.

Der må være andre her i forum, der kan byde på oplevelser, de samme steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

Hvorfor skal du høre fra flere?.

Det naturlige næste skridt for dig er at besøge et af stederne, udvalgt ud fra ovenstålende beretninger.

Dernæst beriger du tråden med dine oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Hmmm forstår ikke helt h hvorfor du skriver som du gør Århus elsker. Efterhånden en del der kommer med ubetydelige bemærkninger herinde som ingen kan bruge til noget. Din er en af dem

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...