benny49 147 Skrevet 23. April (edited) til slut på turen til lufthavnen tænkte jeg kroppen trængte til en delig thai massage bestilte 90min med hende her https://annoncelight.dk/showad/394475 blev masseret af apple, uden en trævl på kroppen, hverken hende eller mig, det er længe siden jeg har fået så god en thai massage, og et mega dejligt langs hj det er helt sikkert hende på billederne du møder hvis du booker apple, (jeg spurgte over sms) hun er virkelig sød, og snakker godt engelsk.. og flot i mine øjne perfekt afstand 15 min fra billund lufthavn kan anbefales Redigeret 23. April af benny49 ændret tekst 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 23. April Flotfyr4 skrev, for 32 minutter siden: Ikke i Billund så? Tænker Filskov hvis du læser annoncen og anmeldelsen. Det er ihf 15 min fra lufthavnen. Men har ikke været der så ved det ikke. Og tænker heller ikke det skal specificeres nærmere når adressen ikke står i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 23. April (edited) Flotfyr4 skrev, for 36 minutter siden: Ikke i Billund så? 15 min fra Redigeret 23. April af benny49 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 11. Maj Får man HJ med i de 600 for 1 times massage, eller hvor meget gav du for det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 16. Maj Kælepotten skrev, den 11.5.2024 at 13:11: Får man HJ med i de 600 for 1 times massage, eller hvor meget gav du for det ? Mener det var 200 for hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minute-man 40 Skrevet 16. Maj Hej @benny49 Tak for den fine anmeldelse. Kan du sige noget om stedet? Var det butik eller lejlighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 17. Maj minute-man skrev, den 16.5.2024 at 13:09: Hej @benny49 Tak for den fine anmeldelse. Kan du sige noget om stedet? Var det butik eller lejlighed? Det var en kælder i et rækkehus på en mindre sidevej.. man er skjult i en kældertrappe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 105 Skrevet 20. Maj (edited) FP-kvalitet? Redigeret 20. Maj af rockett Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 20. Maj rockett skrev, for 11 minutter siden: FP-kvalitet? Den er svær at finde meget bedre .! hun er meget indlevende giver et fantastisk blow job sex delen er nøjagtig som at være nyforelsket og hun er meget villig og frisk im in love 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 23. Maj Jeg må til Filskov snarest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John P 1 Skrevet 23. Maj Hej. Ligner hun sine billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 24. Maj John P skrev, for 19 timer siden: Hej. Ligner hun sine billeder? Ja det er hende på billederne ellers start lige med at læs det første indlæg allerede der vil du få dit svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebboy10 7 Skrevet 24. Maj Det er hende på billede, men de har godt nok været en tur gennem maskinen…..Men sød rar, og villig nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 24. Maj Ebboy10 skrev, for 7 minutter siden: Det er hende på billede, men de har godt nok været en tur gennem maskinen…..Men sød rar, og villig nok. MEGET villig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjovert2 2 Skrevet 21. Juli Jeg kan kun bekræfte det som tidligere er skrevet, og så er jeg ret vild med hendes krop, virkelig flot (veltrænet?) og harmonisk krop som jeg kunne lege med længe Lige en krop efter min smag, inkl den måde hun bruge kroppen på... Jeg er ikke sikke på at engelsk er hendes spidskompetence, men det er der så andet som er... Og hun giver faktisk også en rimeligt god massage, jeg klager ikke. Første gang jeg besøgte hende holdt der en anden bil, som blev flyttet da jeg kommer gående, det var lige en ekstra lille oplevelse, som jeg dog hurtigt glemte igen, da jeg mødte Apple. Og jooooee, mon ikke hun fortjener endnu et besøg på et tidspunkt når det kan passes ind. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 22 Skrevet 22. Juli Tager hun sperm i munden ved hendes blowjob? Med slug? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 1. August jeg har lige været der igen, og ja hun er dejlig sød smuk og snakkesalig 1 times massage og hj der var en anden der kom op af trappen da jeg var der, men det gør mig ikke noget.. han var vist udlænding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 22. August Nu er der en ny pige også, sammen med Apple Snow? Nogen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 22. August Det har jeg nu.. læs min anmeldelse Meget uengageret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 4. Oktober Apple Har lige været forbi en en times besøg. Havde forventet en slsnkere figur pga af billederne, men det gjorde absolut ikke noget. Meget serviceminded og sød. Ægte dejlige tungekys og blow uden i den bedre ende af skalaen uden at være verdensklasse. Hun fik mig til at komme to gange! Eneste lille minus er at den velsmagende glatte fisse ikke er stram. Men måske en gut med et ordentligt nedløbsrør var forbi inden mig Hele akten for 8 ud af 10. Bestemt godkendt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg