elwis 177 Skrevet 23. April, 2024 Hej med jer. Så blev det tid til lidt hygge, og efter at have læst godt om Lisa. Fik jeg lyst til at besøge hende. https://annoncelight.dk/showad/356553 hvis du ikke kan se noget på det link, så kunne jeg forstå at hun tager den ned hver dag. Men kommer normalt op igen ca kl 10.00.. Først vil jeg sige med det samme, at det er hende på de billeder man møder, og jeg synes hun er super flot, på alle måder. Jeg besøgte hende 1 time, og alt var lige som jeg kunne ønske mig. Stedet er et kendt sted i Bording, og jeg har før været der, hvor jeg gik derfra skuffet. Så jeg var tæt på ikke at besøge hende, da jeg så ardessen. Men heldigvis gjorde jeg det. For det var en rigtig godt oplevelse. Jeg kommer 100% til at besøge hende igen. Og heldigvis er hun her ca 2 måneder endnu. (så bliver hun nød til at tage hjem pga. opholds tilladelse) Pas godt på hende, for hun er super sød. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 54 Skrevet 3. Oktober, 2024 Helt enig i ovenstående - fantastisk sød pige, og kan bekræfte at det er pigen på billederne man møder. Jeg besøger Lisa hver gang hun er i Bording, og bestiller 45 min for 1.100 kr, som bestemt er givet godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 674 Skrevet 3. Oktober, 2024 Jeg kan også kun anbefale Lisa, hendes engelsk er godt og hun er dejlig at tale med. Massagen er meget hyggelig og så er det super skønt at knalde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 61 Skrevet 4. Oktober, 2024 Uha. Lisa ville jeg gerne have for mig selv, men sådan virker det jo ikke og hun er her for at tjene penge til hendes lille familie og dens fremtid. Så jeg må acceptere og støtte, at hun får mange besøg. Jeg har efterhånden besøgt en del thaipiger for de er altid dejlige, men Lisa er helt vidunderlig. Pas på hende venner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 4 Skrevet 5. November, 2024 Er der nogle der ved hvornår dejlige Lisa kommer tilbage til Bording? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IkkeSÅdum 20 Skrevet 6. November, 2024 Iron Man skrev, den 5.11.2024 at 16:04: Er der nogle der ved hvornår dejlige Lisa kommer tilbage til Bording? Lisa tilbringer jul og nytår hjemme i Thailand og så bør hun være tilbage i starten af Februar, hvis alt går okay med visum osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 61 Skrevet 16. April Til alle som ikke har bemærket det: Thai Lisa er tilbage i Bording. Hun er i særklasse som det fremgår ovenfor og lidt bekymret for en for stille påske, som kom glad til Bording, hvis du kan og endnu gladere derfra, hvis du husker at være en gentleman. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 941 Skrevet 27. April Må have mødt hende på en dårlig dag, intet engagement, sur og tvær pige. Havde købt 30 min, var ude efter 20. min, da hun ikke ønskede at give massage efterfølgende, kommer bestemt ikke tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superb6banditten 0 Skrevet 27. April reknas skrev, for 3 timer siden: Må have mødt hende på en dårlig dag, intet engagement, sur og tvær pige. Havde købt 30 min, var ude efter 20. min, da hun ikke ønskede at give massage efterfølgende, kommer bestemt ikke tilbage Det er jeg ked af på hendes vegne. Hun må have haft en dårlig dag som du siger for hun er ellers altid glad og positiv. Måske en dårlig oplevelse med en anden kunde tidligere på dagen eller noget med familien hjemme i Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den krumme 19 Skrevet 28. April Hej med jer. Jeg må lige støtte op om Elwis's anmeldelse. Jeg havde det præcis som ham, at et besøg på denne adresse, er sjældent en succes. Jeres anmeldelser af Lisa gjorde dog at jeg måtte besøge hende. Hun er mega sød, lækker og meget meget fit. Hun fortalte at hun træner 3 timer om dagen og 6 dage om ugen når hun er hjemme i Thailand. Der er ikke et gram fedt for meget, på hendes meget spændstige krop. Hun står helt skarpt, med flot markerede muskler overalt. Min eneste anke er hendes flotte berøringsvenlige bryster, som desværre er kunstigt fyldt. Jeg er bare til de helt ægte, også selv om de er små og måske hænger lidt. Jeg ved ikke om hun kan massere, for det nåede vi ikke på de ca 50 minutter jeg besøgte hende. Der var meget berøring og jeg slikkede hende længe og mine anstrengelser gav hende en orgasme. Vi havde sex i flere stillinger og det var super dejligt og uden hastværk. Hun sutter også godt uden kondom og tager den dybt. Jeg afsluttede i en doggy hvor der blev kneppet længe og dybt, fedt med et fast greb om hendes smalle faste talje og med udsynet til hendes flotte faste bagdel. Der var kys, også med tunge, men jeg ville gerne have haft flere, dybere og længere. Det tror jeg ikke at hun er til, og det er ærgerligt for hun smager godt og kysser dejligt. Som sagt synes jeg at hun er sød og vi fik også snakket lidt da vi var færdige med det væsentlige. Hun viste mig billeder af når hun træner pilates og yoga og jeg hun viste og nogle af hendes 10 årige datter. Besøger jeg hende igen? Måske, men for mig trækker de "falske" bryster bare meget ned. Omvendt kan det godt være at flere besøg hos hende, giver endnu bedre besøg, så jeg er i tvivl. Anbefaler jeg hende? Ja det gør jeg, for hun er sød, mega lækker, med på det meste og hendes priser er på niveau med andre thai pigers. Hun er her tre måneder af gangen, 2 gange om året. Denne gang smutter hun hjem engang i juni. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 4 Skrevet 29. April Den krumme skrev, for 22 timer siden: . Der var kys, også med tunge, men jeg ville gerne have haft flere, dybere og længere. Det tror jeg ikke at hun er til, og det er ærgerligt for hun smager godt og kysser dejligt. Er der andre der har været så heldige at der var kys med og med tunge. Hun er virkelig dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den krumme 19 Skrevet 30. April Iron Man skrev, for 17 timer siden: Er der andre der har været så heldige at der var kys med og med tunge. Hun er virkelig dejlig Jeg har skrevet og spurgt hende om hun er til dybe længerevarende kys med tunge. Det er hun, og det koster 200 kr ekstra. Hvis hun gør der lige så godt som det andet hun er god til, så må det være pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikkemanden 0 Skrevet 30. April Er det hende Lisa, som har en stregkode tatovering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 4 Skrevet 1. Maj Den krumme skrev, den 30.4.2025 at 09:18: Jeg har skrevet og spurgt hende om hun er til dybe længerevarende kys med tunge. Det er hun, og det koster 200 kr ekstra. Hvis hun gør der lige så godt som det andet hun er god til, så må det være pengene værd. Jeg har skrevet til hende, hun fortæller at hun ikke kysser, men at har gjort det 1 gang og kun lidt. Jeg tror at hun svarer lidt efter hvem der spørger. Har besøgt hende en del gange og haft en god kemi med hende. Men vil give trådstarter ret i at hendes bryster er meget hårde og syntes det er synd. Ellers er hun en dejlig dame. Men valgt ikke at komme til hende mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 32 Skrevet 3. Maj Hej gutter Jeg er helt ny på dette forum, men har fulgt med et stykke tid. Efter de mange positive anmeldelser af besøg hos Lisa, besluttede jeg mig også for at skulle en tur forbi hende - og må bare sige jeres kommentarer er spot on, hun er virkelig lækker og godt selskab. Blev taget godt imod da Lisa åbnede døren - Jeg startede med et hurtigt bad, for at være helt frisk til hende. Vi startede med lidt let massage, den indledning kan jeg bedst lide, særligt første gang ved en ny pige. Da jeg vendte mig satte Lisa sig op på mig til en dejlig pussy slide, efter lidt tid, bad jeg hende give mig et blow, wow det gør hun virkelig lækkert - jeg ville gerne mere med i legen, så bad hende lægge sig indover mig i en 69 - lækker fisse, og ingen tvivl om hun kunne lide det. Næste step var på med gummi og Lisa førte derefter min stenhårde pik op i sig - et lækkert ridt startede, og særligt med det skønne udsyn til Lisa og hendes berørings venlige bryster, ja de er fyldt godt ud, men jeg synes de er ret lækre. Nu var det min tur til at lave noget, så Lisa om på ryggen og mig ovenpå i en missionær. Lækker fornemmelse at støde pikken op i hendes dejlige fisse, samtidig kyssede og slikkede jeg hendes skønne fødder uhhmmnnn Så var det videre i doggy, med perfekt udsyn til hendes lækre baller, som også er skønne at lege med - jeg var nu tæt på at komme men synes det var for tidligt, så holdt lidt igen - mig om på ryggen igen og endnu en lækker ridetur med Lisa i sadlen. Jeg havde ikke lyst til at komme i kondomet, så bad Lisa gøre mig færdig med hænder og mund, endnu en gang super lækkert, toppet med min tunge på hendes fisse igen - den kombi holdt jeg ikke til længe, så kom udover hendes hånd - efter blid aftørring, var der tid til lidt hygge snak, hun er virkelig en skøn pige - Efter farvelkys og kram dejligt afslappet ud til bilen - Jeg skal helt sikkert forbi Lisa igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg