Hop til indhold
elwis

Lisa Thai girl i Bording. (dejligt møde)

Recommended Posts

Hej med jer. Så blev det tid til lidt hygge, og efter at have læst godt om Lisa. Fik jeg lyst til at besøge hende.  https://annoncelight.dk/showad/356553 hvis du ikke kan se noget på det link, så kunne jeg forstå at hun tager den ned hver dag.  Men kommer normalt op igen ca kl 10.00..   Først vil jeg sige med det samme, at det er hende på de billeder man møder, og jeg synes hun er super flot, på alle måder.  Jeg besøgte hende 1 time, og alt var lige som jeg kunne ønske mig.  Stedet er et kendt sted i Bording, og jeg har før været der, hvor jeg gik derfra skuffet. Så jeg var tæt på ikke at besøge hende, da jeg så ardessen.  Men heldigvis gjorde jeg det.  For det var en rigtig godt oplevelse.   Jeg kommer 100% til at besøge hende igen.  Og heldigvis er hun her ca 2 måneder endnu.   (så bliver hun nød til at tage hjem pga. opholds tilladelse)   Pas godt på hende, for hun er super sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...