Hop til indhold

Recommended Posts

Jamen, ingen har anmeldt, så det skal jo gøres.

Aftalen gik fint - ingen problemer med kommunikationen. Fandt hendes sted i København S, og det var passende diskret at smutte ind. Helt nyt byggeri og en fin lejlighed. Sikkert bøvlet at finde p-plads om aftenen, men eftermiddag var fint.

Blev mødt af letpåklædt og total lækre Anna. Det var næsten ikke til at holde snitterne fra hende - hun er helt vidunderlig... og smuk som få. Og så var der bare tryk på erotikken fra start.

Ind og få ordnet det pekuniære, og det var ca. husholdningsbudgettet for denne uge. Så igang, og Anna var bare sexet, sjov og død lækker, mens klunset faldt.

Nå, så alt det trivielle. Jeg tænker at flere har prøvet de fleste af de efterfølgende discipliner, men Anne var super skøn, lækker, sexet og forstod spillet i alt hvad vi gjorde. Og klarede alt til fuldkommenhed. Blow, hand, dogge, ridetur, osv.

Holddafast, hvor var hun lækker, og gav den fuld gas. Jeg kom da osse med et brag, da der var gået 25 min. Når en storbarmet, toplærker, smuk kvinde hiver i elastikken, kan den høflige hjemlige selvbetjening ikke være med. Så, kan kun sige, at hun er mega vanedannende og når kroppen er kommet sig, kunne jeg uden problemer hoppe tilbage. For dælen, det var godt.

Inden du tager afsted - få lige aftalt hvad hun skal yde. Midt i agten, ville hun ha 300,- for at køsse. Fint, men det blev så 50,- stykket. 

Besøg hende. Fås ikke meget mere sexet, smuk og lysten.

 

Bøvler med linket - Sweet Anna på Eskorte - Siden 

skulle være til at finde.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er bj sf eller er det også ekstra? Og kysser hun godt og er der meget tunge i brug? Eller er hun nærig med det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, 1 time siden:

Er bj sf eller er det også ekstra? Og kysser hun godt og er der meget tunge i brug? Eller er hun nærig med det :)

Bedst at spørge. Fik vist standard med hat på og beskedent køsseri

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...