Hop til indhold

Thai massage med happy ending i Nyborg?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne se i en gammel tråd fra 2022 at en skriver at han har været meget tilfreds med Thai massage i Nyborg med sex tilkøb. 
Jeg kommer af og til til Nyborg, men det nærmeste jeg har ser ifht til Nyborg er Kerteminde. 
Nogen der ved noget? PB hvis det skal være uofficielt.

Skrevet

Tror kun du kan tilkøbe HJ i Nyborg,  hvis du skal have FP, skal du nok mod Odense.  Men vi høre gerne :rolleyes:

Skrevet

Kerteminde Vestergade 9 kan du få hele pakken…. Har jeg læst her på EG..

positiv omtale..

Skrevet
  • Author
latex skrev, for 4 timer siden:

Tror kun du kan tilkøbe HJ i Nyborg,  hvis du skal have FP, skal du nok mod Odense.  Men vi høre gerne :rolleyes:

Har ikke fundet nogen i Nyborg der sælger massage + hj og synes faktisk ikke der er ret respektfuld at spørge, så insider info på pb ville være velkommen

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
Vining skrev, for 3 timer siden:

Kerteminde Vestergade 9 kan du få hele pakken…. Har jeg læst her på EG..

positiv omtale..

Ja, det er dejligt har været der og også anmeldt det. Fik nu bare massage og hj. Men det var super fint

• 2 weeks later...
Skrevet
Slowman skrev, den 23.4.2024 at 15:44:

Jeg kunne se i en gammel tråd fra 2022 at en skriver at han har været meget tilfreds med Thai massage i Nyborg med sex tilkøb. 
Jeg kommer af og til til Nyborg, men det nærmeste jeg har ser ifht til Nyborg er Kerteminde. 
Nogen der ved noget? PB hvis det skal være uofficielt.

Fandt du noget massage i Nyborg :rolleyes: med hj, eller måtte udenbys og få lettet trykket.

Skrevet
  • Author
latex skrev, for 9 timer siden:

Fandt du noget massage i Nyborg :rolleyes: med hj, eller måtte udenbys og få lettet trykket.

Fandt ikke noget, men er heller i mødt personligt op andet end et sted, så måske kan det findes

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.