Hop til indhold

Recommended Posts

Spar jeres lommepenge - det her er spild af penge. Det er ikke pigen på billederne, men hun er som sådan attraktiv nok, men så hører det også op.
Totalt uengageret, har travlt med sin e-cigaret og at passe mobilen. Jeg vil ikke knytte så mange flere ord på - og det er selvfølgelig subjektivt min oplevelse.
  
 https://annoncelight.dk/showad/400080

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var et smut forbi Rose, der så rigtig lækker ud på billederne. Det er hun også i virkeligheden.
Hendes figur er, som vist på billederne i annoncen, og hun har et kønt ansigt. Lidt en blanding af "lille nips" og "naboens kønne/frække datter". Lige noget for mig. Alderen skal nok også passe, hvilket gjorde mig lidt nervøs, da jeg er væsentlig ældre.
Det falder i hvert fald i min smag ;) Resten af kroppen er også godt skruet sammen og er helt uden plastic og hun ved en ting eller to om, hvad en mand kan lide i sengen. 
Hun spiller 100% ind i spillet og når hun stønner er det ikke falske støn, man kan virkelig høre hvordan hun nyder det!! Hun giver en super smuk BJ, så man næsten kan høre englene synge!! ;)

Så hun er virkelig et besøg værd og man får fuld valuta for pengene. Jeg gav 800 kr for en halv time og jeg tror det var omkring 40 minutter, hun kigger ikke så meget på tiden, hvilket er fint nok.

Bestemt en dejlig pige og en fornøjelse at være sammen med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med trådstarter.  Spild af tid og penge. 
 

ikke rigtige billeder. Er vidst blevet kutyme for nogle af pigerne i Odense. At de bruger andre pigers annoncebilleder til at virke troværdige. 
 

det samme skete med Annie, der annoncerede på Nympho i Kbh,  hun havde en annonce for et par uger siden i Odense. Ikke den samme pige. Men jeg var dog heldig at hun var lækre i virkeligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...