Hop til indhold

Recommended Posts

Terndrup (6 stjerner ud af 6) https://annoncelight.dk/showad/333530
Anmeldelse: Når man laver aftaler med Maja så overholder hun dem, når man bestiller et bj af hende så går hun all in for at sørge for du når klimax :);) jeg har erfaret mig at når at ydelsen er overstået så har hun faktisk tid til at snakke med en om alt jeg har været fuld tilfreds med hende og hvis jeg havde pengene til det ville jeg faktisk besøge hende hver dag eller booke hende for en hel dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kraftig overvejet at besøge Maja. 
Kan du ellers fortælle noget om hende, ser hun ud som på billederne osv. Er hun god at kneppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanonkuglen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har kraftig overvejet at besøge Maja. 
Kan du ellers fortælle noget om hende, ser hun ud som på billederne osv. Er hun god at kneppe?

Hun er skam sød og yder en fin service . Ikke prangende men helt ok 

det sidste billede hvor hun ligger på siden er det som ligner mest, hun har tabt sig en del i forhold til de andre billeder . Hendes bryster er sku noget lange …. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 7 timer siden:

Hun er skam sød og yder en fin service . Ikke prangende men helt ok 

det sidste billede hvor hun ligger på siden er det som ligner mest, hun har tabt sig en del i forhold til de andre billeder . Hendes bryster er sku noget lange …. 

Tak for info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...