Hop til indhold

Thai nær hurtiglader Vejle Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Hej. 

Jeg skal snart en tur fra Jylland til Sjælland, og har planlagt et ladestop omkring Vejle eller Fredericia - og hvad er mere oplagt en at benytte ventetiden på noget fornuftigt. 

Er der nogen der kender en sød thai kvinde der opholder sig i gå afstand fra en hurtiglader? 

Alder underordnet, hun skal bare ikke være for "skinny". 

/North

Skrevet

Hvis du kan "svinge" omkring Kolding, kan du besøge den bedste Thai GP jeg nogensinde har oplevet Grace ! (se hendes anmeldelser her på Eroguide)

Du kan lade ved Koldinghus og hun findes i gå afstand der fra, du vil ikke fortryde den lille ekstra køretur til Kolding !

https://annoncelight.dk/showad/390422

Skrevet

Helt enig med Doggy lover, Grace er det bedste valg og vær at køre lidt ekstra for. Hun giver den bedste services, er utrolig smuk og er fantastisk til at massere, har aldrig så god massage nogen stæder som hos hende.

Skrevet

Kan kun tilslutte mig, du skal helt klart aflægge Grace at besøg hun er fantastisk. Skal helt sikkert meget snart besøge hende igen, så pas nu godt på hende :rolleyes:

Skrevet
  • Author

Tak for input, jeg overvejer Grace. 

Er stadig åben for forslag langs ruten :)

/North

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.