Hop til indhold

Recommended Posts

Smedesvenden skrev, den 23.4.2024 at 07:13:

Mindre fejl , ALLE , som i ALLE , ved vel da hvad der menes :D

er det blow , er det uden er det sex er det uden er det 200 er det 2000 , nå ja alle kan jo nok gætte det ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
godkendtsd skrev, for 4 timer siden:

er det blow , er det uden er det sex er det uden er det 200 er det 2000 , nå ja alle kan jo nok gætte det ???

:D:D det er jo ikke det tråden handler om :D, der står første gang vil hun ha bil eller solcenter , alle kan vil forstå at der menes at første gang skal være I EN bil eller solcenter , så du skal IKKE ud at købe et solcenter til hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 1 time siden:

:D:D det er jo ikke det tråden handler om :D, der står første gang vil hun ha bil eller solcenter , alle kan vil forstå at der menes at første gang skal være I EN bil eller solcenter , så du skal IKKE ud at købe et solcenter til hende 

Tak smed :)

Der manglede lige et ord der potentielt kunne gøre det meningsforstyrrende hvis virkelig var et pernittengryn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 22 timer siden:

:D:D det er jo ikke det tråden handler om :D, der står første gang vil hun ha bil eller solcenter , alle kan vil forstå at der menes at første gang skal være I EN bil eller solcenter , så du skal IKKE ud at købe et solcenter til hende 

tak, var ude og kigge på brugt solcenter , nu er jeg fri , dejligt så mangler du bare at komme med oplysninger som kan bruges , f eks sex eller pris. men lige meget , du mener lokationen er det eneste man behøver at vide fint
https://solarier.dk/solcenter/solcenter-til-salg/

Redigeret af godkendtsd

Del dette indlæg


Link til indlæg
godkendtsd skrev, for 9 minutter siden:

tak, var ude og kigge på brugt solcenter , nu er jeg fri , dejligt så mangler du bare at komme med oplysninger som kan bruges , f eks sex eller pris. men lige meget , du mener lokationen er det eneste man behøver at vide fint

Jeg synes ikke, at prisen er noget at dele, da det altid er et mellemværende mellem sd og sb - hendes første udspil er dog ikke højt i min optik.

Hun er ikke til anal.

Jeg håber at møde hende inden for kort tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...