TorbenC 17 Skrevet 22. April Nogen erfaringer? Første gang vil hun have bil eller solcenter. https://sugardaters.com/us/profile/GQoD-y0AZr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 22. April TorbenC skrev, 1 time siden: Nogen erfaringer? Første gang vil hun have bil eller solcenter. https://sugardaters.com/us/profile/GQoD-y0AZr for hvad ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 91 Skrevet 23. April sødetablet skrev, for 7 timer siden: for hvad ?? Mindre fejl , ALLE , som i ALLE , ved vel da hvad der menes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godkendtsd 19 Skrevet 25. April Smedesvenden skrev, den 23.4.2024 at 07:13: Mindre fejl , ALLE , som i ALLE , ved vel da hvad der menes er det blow , er det uden er det sex er det uden er det 200 er det 2000 , nå ja alle kan jo nok gætte det ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 91 Skrevet 25. April godkendtsd skrev, for 4 timer siden: er det blow , er det uden er det sex er det uden er det 200 er det 2000 , nå ja alle kan jo nok gætte det ??? det er jo ikke det tråden handler om , der står første gang vil hun ha bil eller solcenter , alle kan vil forstå at der menes at første gang skal være I EN bil eller solcenter , så du skal IKKE ud at købe et solcenter til hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenC 17 Skrevet 25. April Smedesvenden skrev, for 1 time siden: det er jo ikke det tråden handler om , der står første gang vil hun ha bil eller solcenter , alle kan vil forstå at der menes at første gang skal være I EN bil eller solcenter , så du skal IKKE ud at købe et solcenter til hende Tak smed :) Der manglede lige et ord der potentielt kunne gøre det meningsforstyrrende hvis virkelig var et pernittengryn ;) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godkendtsd 19 Skrevet 26. April (edited) Smedesvenden skrev, for 22 timer siden: det er jo ikke det tråden handler om , der står første gang vil hun ha bil eller solcenter , alle kan vil forstå at der menes at første gang skal være I EN bil eller solcenter , så du skal IKKE ud at købe et solcenter til hende tak, var ude og kigge på brugt solcenter , nu er jeg fri , dejligt så mangler du bare at komme med oplysninger som kan bruges , f eks sex eller pris. men lige meget , du mener lokationen er det eneste man behøver at vide fint https://solarier.dk/solcenter/solcenter-til-salg/ Redigeret 26. April af godkendtsd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenC 17 Skrevet 26. April godkendtsd skrev, for 9 minutter siden: tak, var ude og kigge på brugt solcenter , nu er jeg fri , dejligt så mangler du bare at komme med oplysninger som kan bruges , f eks sex eller pris. men lige meget , du mener lokationen er det eneste man behøver at vide fint Jeg synes ikke, at prisen er noget at dele, da det altid er et mellemværende mellem sd og sb - hendes første udspil er dog ikke højt i min optik. Hun er ikke til anal. Jeg håber at møde hende inden for kort tid... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 9. Maj TorbenC skrev, den 26.4.2024 at 11:09: Jeg synes ikke, at prisen er noget at dele, da det altid er et mellemværende mellem sd og sb - hendes første udspil er dog ikke højt i min optik. Hun er ikke til anal. Jeg håber at møde hende inden for kort tid... Fik du så mødt hende eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenC 17 Skrevet 9. Maj nej, det kom aldrig til at passe sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 425 Skrevet 16. Maj Jeg mødtes med hende men afviste hende da hun virkede som om hun var på stoffer og usoigneret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg