Hop til indhold

Frækkemaja, 28, kbh

Featured Replies

Skrevet

Har skrevet med denne skønhed og osse talt i telefon. Hun virker enorm sød og sikkert reel nok, MEN er kun til korte møder, så nok ikke så meget SD relateret, nok mere proff.

Skrevet
Black Jack skrev, for 18 timer siden:

Har skrevet med denne skønhed og osse talt i telefon. Hun virker enorm sød og sikkert reel nok, MEN er kun til korte møder, så nok ikke så meget SD relateret, nok mere proff.

hvilken pris kunne i aftale  og sex ?

• 4 weeks later...
Skrevet
Black Jack skrev, den 25.4.2024 at 13:46:

Nogle piger , vil kun korte møder, det er sgu for pinligt at sidde til en middag med en som man mere og mere ved man ikke vil bolle med

Skrevet
Black Jack skrev, den 27.4.2024 at 00:08:

Alm. sex og donation i den høje ende, efter min smag for et kort møde

Jeg har en aftale i weekenden, hvad er den høje ende, hun spørger ind til hvad jeg vil give, vil godt have en aftale, hvad er minimum, gider ikke byde og få at vide det er for lidt ?

Skrevet

Jeg har nået frem til en aftale på 2500 (måske 2000) for en kort aftale. Hun satser på 2500 når det er hos hende. Med gummi.

Jeg har ikke mødt hende, for jeg får også de der prof vibes, og så tøver jeg lidt 

godkendtsd skrev, for 13 timer siden:

Jeg har en aftale i weekenden, hvad er den høje ende, hun spørger ind til hvad jeg vil give, vil godt have en aftale, hvad er minimum, gider ikke byde og få at vide det er for lidt ?

Redigeret af thedanishdude

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der har mødt hende og kan bekræfte at det er hende på billedet og hvordan hun ellers er formet?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.