Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg er rimelige ny her inde:-)

Har læst en del anmeldelser her. Jeg valgt at prøve pp-massage i esbjerg Borgergade 75 . Hvor jeg blev mødt af en lille sød thai på ca 35 år fik igtig god massage efterfulgt af en god afslutning:-) Jeg vil næste prøve om jeg kan gå lidt længer med den lille dame..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej var forbi i går det er godt nok det dårligste massage jeg nogen sinde har fået. Blev modtaget nok af ejeren en dame på vel omk. 40 hvor selve massagen blev udført af en ung pige med bøjle på tænderne, hun brugte nok 3 kvarter på lægmusklerne og resten var bare olie sjaskeri. Kommer der ikke igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"P.P. Thai Massage blev grundlagt af Phensri Birk" står der på deres Fjæsbog. Jeg har kendt Phen i mange år, først var hun i Ølgod, senere i Korskro og nu i Borgergade. Desværre lige om hjørnet hos nogen jeg kender, vil ikke have min bil parkeret der :)

Men hun er i hvert fald med på mere end hj eller bj - ved jeg af erfaring!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Kan skrive under på, at stedet tilbyder hvad du ønsker.

Fik en ok massage med den fulde pakke som afslutning for 800,-

Pigen var en køn, voksen, lille, buttet sag - ikke fremme i skoene, men bestemt med på noget sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i dag. Det var min debut på et thaisted...Fik en rigtig god massage, efterfulgt af hj. Jeg ville egentligt hellere ha haft bj, men det fik jeg ikke tilbudt. Beder man bare om det. Pigen var en lille sød, let buttet pige med en god røv og pænt store bryster.

God massage-300,-

Hj-200,-

Skal helt sikkert gentages

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Var der i dag. Det var min debut på et thaisted...Fik en rigtig god massage, efterfulgt af hj. Jeg ville egentligt hellere ha haft bj, men det fik jeg ikke tilbudt. Beder man bare om det. Pigen var en lille sød, let buttet pige med en god røv og pænt store bryster.

God massage-300,-

Hj-200,-

Skal helt sikkert gentages

 

Ja, man beder om det - og bedst hvis det sker inden massagen er færdig, så pigen kan få tid til at tænke sig om (og blive fristet af de ekstra penge).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på stedet igår, og kommer IKKE igen.

Var dårligt nok kommet indefor døren, da jeg blev spurgt om jeg ville have hånd?

 

Nej tak svarede jeg, og sagde at jeg ville have oliemassage. Kvinden manglede en del tænder og er nok en del ældre end man lige kan se. 

 

Godt igang med massagen, som mest bestod af en hel del trykken rundt omkring på hele kroppen, en lille smule olie blev hældt på og smurt ud. Meget hurtigt, også håndklæde ovenpå og så den beskrevne trykken..

 

Spurgte om hvad det var for slags massage, og hun svarede oliemassage. Hmm, skal der så ikke bruges olie...

 

Til sidst blev jeg endnu engang spurgt om jeg ville have hånd, og endnu engang måtte jeg sige nej.

 

Utrolig ringe massage, blev ikke engang vasket af efter den smule olie der kom på... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur inde hos PP Thaimassage I går blev modtage af en ganske køn pige Ca 35-40  år. slank og Ca 160

Hun talte udmærket dansk. Fandt ud af senere at hun havde Været her i en del år

Vi aftalte 1 times massage 

Da hun fandt ud af jeg ikke var øm skindet fik jeg en blanding af olie massage og thai massage, hvilket passede mig fint

Rigtige god massage og bestemt ikke sidste gang hun får lov at vride min krop ud i stillinger jeg ikke troede var mulig.

Stedet kan varmt anbefales hvis man vil have massage hvor der bliver taget ved

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...