Hop til indhold
Johannes Dypperen

Gadepiger i København

Recommended Posts

I gamle dage var der gadepiger på Vesterbro omkring Halmtorvet. De ser nu ud til at være helt forsvundet. Af og til kan man måske finde en enkelt, som regel udlænding.

Men nu har jeg hørt en fugl synge om unge udenlandske piger, vistnok fra østlande, der kan samles op sent om aftenen i et kvarter på Nørrebro.

Er der nogen der kan kaste lys over det. Jeg tror jeg kender området men det er vist ikke tilladt at gå i detaljen her. Men send gerne en Pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører jævnligt omkring Istedgade om aftenen, og ser de samme 3-5 piger stå på hver sit hjørne når jeg kører der mellem 10-12 om aftenen.

De prøver ihærdigt at få øjenkontakt når man kigger på dem, så den er vist god nok.

Jeg må så indrømme, at hvis jeg fik mod til at kontakte en gadepige, så er der ikke mange af dem som falder i min smag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, den 22.4.2024 at 18:43:

I gamle dage var der gadepiger på Vesterbro omkring Halmtorvet. De ser nu ud til at være helt forsvundet. Af og til kan man måske finde en enkelt, som regel udlænding.

Men nu har jeg hørt en fugl synge om unge udenlandske piger, vistnok fra østlande, der kan samles op sent om aftenen i et kvarter på Nørrebro.

Er der nogen der kan kaste lys over det. Jeg tror jeg kender området men det er vist ikke tilladt at gå i detaljen her. Men send gerne en Pb.

Jeg ved ikke, om det mere er en efterlysning end generel debat. Men ligesom nogen af de andre medlemmer skriver, kan man stadig finde nogen i den lidt mere “hårde” ende af Istedgade. Jeg ved ikke med Halmtorvet, men det er jo lige ved siden af.

 

Jeg ved ikke noget om det på Nørrebro.

 

Maxxon skrev, den 26.4.2024 at 13:10:

Jeg kører jævnligt omkring Istedgade om aftenen, og ser de samme 3-5 piger stå på hver sit hjørne når jeg kører der mellem 10-12 om aftenen.

De prøver ihærdigt at få øjenkontakt når man kigger på dem, så den er vist god nok.

Jeg må så indrømme, at hvis jeg fik mod til at kontakte en gadepige, så er der ikke mange af dem som falder i min smag.

 

Jeg ved ikke, hvor mange de er. Typisk er de der vel i de lidt senere timer. Om de så er fem eller 20.

 

Jeg gør det ikke selv i gadeprostituerede dog og det er heller ikke noget jeg som sådan vil anbefale så det kan være at andre kan komme med bedre svar. Der var vist engang en der var meget kendt her på sitet i Sydhavn :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Med den “hårde” ende/del af Istedgade menes der selvfølgelig delen op mod Hovedbanegården :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...