Hop til indhold
spritsaillateen

Brasilien er bedst

Recommended Posts

Vel hjemme efter endnu en tur til Brasilien og et par uger med vanvittige sexoplevelser. Jagtmarken var Rio de Janeiro, og kvinderne mødte jeg på baren Mab's og fatalmodel.com. Oplevelserne var ekstremt blandede bolscher, men sådan skal det være når man har med piger at gøre der for størstedelen ikke for alvor er profesionelle. Første aften stødte jeg tilfældigt ind i en fantastisk lækker pige på Mab's jeg var sammen med sidste år, så hende måtte jeg simpelthen tage med igen. Standardtaksten for mab's tøserne er 500 brl (ca. 670 kr - men kan sagtens forhandles en smule i begge retninger) for en times tid, men er kemien god kan det sagtens blive til adskillige timer eller en hel nat uden at det rykker ved prisen. På fatalmodel kan man derimod komme helt ned i omkring 100 kr for en rápido (quickie), og her finder man piger helt ned til 18 år. Indlevelsen kan spænde helt fra elendig til fantastisk, men alle jeg mødte på denne side har set ud som på billederne. De gør også ekstremt meget ud af at validere profiler både med billeder, videoer og ID, så det er et godt udgangspunkt for spændende oplevelser.

Turens højdepunkt opstod lidt ved et tilfælde. Jeg havde siddet og snakket med en pige en times tid, der som den eneste jeg mødte på turen snakkede flydende engelsk. Hun påstod at hun boede i Europa, og det telefonnummer hun gav mig var da også fra UK, så det skal nok passe. Hun var hjemme og besøge familien, og mente selvfølgelig at hun skulle have en hel masse penge nu hun var så eksklusiv i forhold til de andre. Midt i vores ellers udmærkede snak stod der pludselig en anden fuldstændig blændende smuk pige jeg simpelthen bare måtte have med hjem. Jeg takkede derfor hurtigt af på en halvakavet måde, skyndte mig op at få den anden piges nummer og hev hende med hjem 20 min senere. Fantastisk oplevelse, med en af de smukkeste kvinder jeg nogensinde har været sammen med. Alle jeg har vist hendes fotos til er enige i at hun er en 10'er med pil op.

Anyway - dagen efter skrev jeg lidt på whatsapp med hende der kunne engelsk fra dagen før. Hun havde set at jeg var gået direkte op og fået en anden piges nummer og virkede lettere forarget. Mine penge var imidlertid gode nok, men hun mente stadigvæk at hun var en meget dyr pige. Da det begyndte at blive sent tilbød jeg hende spontant 500 brl for en time. Hun accepterede og inviterede mig hjem til hende. Hun mødte mig nede på gaden, kun iført en form for gennemsigtigt fishnet af perler - og så en lille bitte pels der lige dækkede skuldre og det mest af brysterne. Hun var altså tæt på nøgen, og hun havde været nede og hente en drink på den lokale bar i det kostume som hun stod og drak foran hendes opgang. Ekstremt frækt. Vi kom op hos hende og hyggesnakkede lidt, hun serverede noget at drikke på hendes seng mens hendes lille hund hoppede rundt i samme rum. Den gad åbenbart ikke at være alene inde ved siden af, men det gav da en ekstra stemning af hjemlig hygge. Så tog fanden ellers ved hende, og hun gav mig en vild labdance på kanten af hendes seng. Så skulle min pik smøres ind i honning fra hendes køleskab. Og hun brugte næsten en time på det mest langstrakte blowjob, der skiftevist blev pauset af lidt dans og en tår af hendes drink. Så skulle der bolles, og det blev hun til den helt store guldmedalje i en times tid. Til sidst kunne jeg ikke holde mig længere, hvilket hun var lidt utilfreds med da hun gerne ville have mere. Nuvel, jeg afsluttede ud over hendes bryster hvorefter hun kastede sig ned og suttede klodser og mellemkød. Hun tilbød et bad og mere at drikke. På det her tidspunkt var klokken ved at være 4, så jeg var træt og tog hjemad. Hun forstod ikke at jeg ville så hurtigt afsted, men jeg havde jo sådan set også kun købt en time. Men sådan er det i Brasilien - når kemien er der bliver der ikke kigget på klokken.

Jeg kan intet portugisisk overhovedet, men det er helt udbredt at man som det første trækker google translate frem på hver sin telefon og sidder og flirter over tekst. Meget nemt og sjovt. Jeg har brugt meget tid i afrika og asien, men brasilien er stadig det vildeste når det kommer til sexoplevelser. Skal tilbage om et par måneder igen :D

Redigeret af spritsaillateen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strandløven skrev, 1 time siden:

Inspirerende, nu hvor det nærmest er billigere på en god dag at købe en flybillet til Rio frem for Bangkok.

Ligger Map's direkte ud til Cocapabana?

Ja det gør så, du kan se det på et kort her: https://maps.app.goo.gl/n5ge5g1DNwnmGffN9?g_st=i

Det er en helt almindelig restaurant det meste af dagen, hvor du ser familier og par sidde og spise frokost. Der er bare den detalje at om aftenen står der en masse piger på række, og venter på at du inviterer dem ned til dit bord. Der er ingen bar fines som i Thailand, ingen højere priser på drinks til pigerne og pigerne må kun sidde ved bordene hvis du inviterer dem ned eller hvis de selv køber noget i baren. Der er flere piger end kunder. Mange piger står helt op til 4-5 timer og bare venter, før mange må gå tomhændede hjem. Ingen høj musik så man kan nemt tale sammen, og der kører sport på storskærmen så man kan sidde og lade sig underholde med det indtil der evt. måtte dukke en pige op man kan lide. Fantastisk sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...