Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre,

Af og til må man reflektere over sin adfærd og konstatere at den lader noget tilbage at ønske, at der er ting man ikke har fået gjort uden at der er nogen som helst god grund til det, kort sagt, at man har begået en udeladelsessynd! Heldigvis er det sjældent for sent til at rette op på den slags, hvilket trods alt tager brodden af den ubehagelige indsigt, men lad os gå tilbage til begyndelsen.

I sidste uge kunne jeg mærke at jeg var lidt vel spændt i kroppen, havde for meget om ørerne og havde lyst til at besøge en smuk ung kvinde for at få løsnet lidt op. Desværre var tiden knap, så jeg skulle finde en GP der befandt sig i nærheden af hvor jeg færdes til og fra arbejde, som kunne tage i mod med kort varsel og som tilbød korte besøg. Jeg havde, med andre ord, givet mig selv en del benspænd...

Heldigvis fandt jeg den højt roste Jessica Serrano som levede op til alle mine krav, så jeg rettede med det samme kontakt og minsandten om hun ikke kunne se mig indenfor en time -forrygende! jeg nettede mig lidt og drog afsted mod adressen  som var let at finde og meddelte min ankomst. jeg havde fået en anmodning om ikke at komme for sent, hun sætter tydeligvis pris på puntlighed, ligesom jeg selv gør og jeg var på pletten et par minutter før. Hun sendte instruktioner om hvor der skulle ringes på og så løb jeg op ad trappen, med de sædvanlig sommerfugle i maven som havde meldt deres ankomst samtidigt med at jeg havde fået øje på bygningen.

En kvinde kunne anes i en døråbning, nu var det nu, ville jeg blive skuffet over at pigen ikke levede op til de forventninger jeg havde, baseret på billeder og beskrivelse af hendes væsen og ydelser her på sitet? Hun åbnede døren og jeg trådte ind og så Jessica for første gang, iklædt et lækkert sæt blåt lingeri -hold nu op hun er dejlig! smukke, slanke ben, en fin og flad mave, nydeligt kurvet bagdel og en meget smuk barm, en harmonisk krop med naturlige former. Det bedste var dog hendes ansigt, hun er naturligt smuk og har utroligt levende brune øjne som indfangede mig med det samme. vi fik hilst og jeg fik, endnu en gang med pigens hjælp, betalt med Revolut -hvilket blot gjorde det hele lettere og jeg glædede mig allerede til at være sammen med hende. Jeg havde bestilt et sølle kvarter grundet tidsnød og her kan ikke forlange det store, men jeg mindes ikke at have fået så god valuta for pengene som jeg gjorde.

Et hurtigt smut på badeværelset for at blive frisket op og ind til Jessica der tog den sparsomme beklædning af og åbenbarede en krop som jeg ikke kunne vente med at nyde. Værelset var sparsomt møbleret, men pænt og rent, der stod ikke så meget som en McDonald kop nogen steder... sengen er dog ikke optimal, det er to enkeltsenge slået sammen, så enten er man i revnen (no pun intended) eller relativt yderligt på sengen, men det gik fint. Jeg fik blowjob, med kondom, og det er hun rigtigt god til, fint sug, men vigtigere, god øjenkontakt, hvilket betyder meget for mig, en smuk pige, der ligger med ens pik i munden og sender frække øjne gør underværker! at hun også lader en hånde glide over min krop gør det kun endnu bedre. Jeg lagde blidt en hånd på hendes hoved, det var hun ikke så glad for, men sagde blot til mig at jeg nok kunne finde bedre steder at gøre af mine hænder end på hendes hoved -kvik pige og hun havde jo helt ret. Med den krop, var det meget let at finde steder at place hænderne :) jeg legede med hendes dejligt bryster og faste balder mens hun slikkede mig og jeg roste hende så meget at hun hun sagde at hun var bange for at rødme :D

Hun spurgte om hun måtte sidde på mig -hellere end gerne, det var et smuk syn og jeg slikkede på hendes bryster og hold om hofterne mens hun red mig og hun var stadig god til at holde øjenkontakt. Det blev til variationer af stilling og tempo og hun var rigtig god til at tale frækt, uden at der gik PSE i den, det var rigtig frækt, vi fik vendt rundt og jeg kastede igen igen over hendes smukke krop i missionæren, mens jeg nød hendes øjne og kunne mærke at hun også nød det. med kun et kvarter var stillingsskift lidt hyppige, men det kunne jeg koun takke mig selv for, vi nåede en hurtig doggy, oh fryd at se hendes dejlige bagdel og mærke hendes smalle talje og lege med hendes bryster! men tiden gik og jeg kunne mærke at jeg ikke ville nå at komme på den måde. øv! 

Jeg spurgt om hun ville gøre mig færdig med hånden, hun smilede og jeg kom om på ryggen og af med kondomet, mens hun talte lidt frækt og så mig direkte i øjnene spillede hun mig færdigt mens jeg bare lå og nød det. Orgasmen var så voldsom at jeg fik krampe i den ene side af ryggen :-o hun tørrede mig af og smuttede på badeværelset, men kom hurtigt tilbage, mens jeg klædte mig på og vi havde en fin snak, hun er en kvik pige, ingen tvivl om det, en fornøjelse at tale med, hvilket altid trækker op i min bog, hun gav endda råd mod kramperne, som heldigvis fortog sig hurtigt. 

Inden jeg, modstræbende, begav mig udenfor igen fik jeg takket hende for hendes dejlige væsen og dejlig sex og lovede at vende tilbage og tage mig bedre tid næste gang. Som I kan læse, var jeg ovenud tilfreds med mit besøg og glæder mig til at møde hende igen. Uforskammet god service, særligt i lyset af det korte besøg og et meget vindende væsen. Alderen passer fint, der står 25 i annoncen, havde der stået 23 havde jeg også købt den. Besøget varede kun lidt over et kvarter, smilet sad på mit ansigt i flere timer og oplevelsen sidder stadig i kroppen.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes bryster er vildt lækre. Jeg har droppet BJ, for vil hellere lege med dem mens hun gir HJ. 

Og så en ridetur for til sidst at afslutte ud over hendes bryster. Hun er dog så lækker at jeg ofte får ramt lidt for højt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...