Hop til indhold
Guest Panda

Den epikuræiske filosofi

Recommended Posts

Guest Panda

Nu er både Molly f*ck i HERLUFMAGLE og CHANEL party girl best experience i Hvidovre blevet tilhængere af den epikuræiske filosofi.

Hvis man læser hvad filosofien går ud på, kommer man frem til følgende:

At den sande lykke findes i et stille, eftertænksomt liv, hvor man passer sin have i ro og fred.

Jeg er fan, kan jeg godt sige. Afsted til Herlufmagle og Hvidovre drenge, og det kan kun gå for langsomt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, den 22.4.2024 at 01:28:

Nu er både Molly f*ck i HERLUFMAGLE og CHANEL party girl best experience i Hvidovre blevet tilhængere af den epikuræiske filosofi.

Hvis man læser hvad filosofien går ud på, kommer man frem til følgende:

At den sande lykke findes i et stille, eftertænksomt liv, hvor man passer sin have i ro og fred.

Jeg er fan, kan jeg godt sige. Afsted til Herlufmagle og Hvidovre drenge, og det kan kun gå for langsomt.

Et lidt anderledes indlæg. Nu er jeg ikke helt fan af den pågældende filosofi, der så vidt jeg har forstået handler om mere end det som du skriver – nemlig på hedonistisk vis først og fremmest at undgå smerte og søge nydelse.

 

Inden jeg dog vil kaste mig ud i en diskussion om det, så prøver jeg bare lidt at forstå sammenligningen til de to piger du nævner. Er der flere der gør sig i det? Men der er sikkert også mange haver og forskellige steder man kan besøge etc.? Sikkert også som fyr eller mand.

 

Nu ved jeg heller ikke, om jeg får noget svar, da jeg kan se i en anden tråd at du takker af :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Jeg er heller ikke helt vant til den slags debatter her på sitet men netop noget der virker som en lidt anderledes vinkel :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...