Hop til indhold
Jerome111

Ikke tilbakemelding fra Mistress

Recommended Posts

Hei, 

Prøver å få kontakt med Mistress no1 på mail, men får ikke svar. Samme gjelder Lady Iris, ikke svar på mail. Hvordan skal jeg henvende meg for å få tilbakemelding? Er det bare Danske menn dem tar i mot? Har spurt om dem gjør handjobs, er det ikke tillatt? 

mvh

Jerome

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved jo ikke hvordan du har formuleret dig i dine mails. Men personligt står jeg selv af hvis jeg får en henvendelse der er alt for vulgær og sjofelt skrevet. 

Eks er der stor forskel på at skrive :" er der mulighed for at Fruen berører slavens intime dele 

Og til "  vil du spille min pik så jeg sprøjter " ?

Den første sætning  er respektfuld formuleret og ikke vulgær. Den sidste er bare klam og respektløs. 

Selvom indholdet er det samme. Og det faktisk er det samme der spørges om 

Tænk lidt over hvordan du formulerer dig . Det kan være derfor du ikke får svar. 

Endelig kan det jo også være at du bare er uheldig at have henvendt dig på et tidspunkt hvor de ikke har haft tid eller måske ganske enkelt har overset din henvendelse. 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 22.4.2024 at 08:28:

Jeg ved jo ikke hvordan du har formuleret dig i dine mails. Men personligt står jeg selv af hvis jeg får en henvendelse der er alt for vulgær og sjofelt skrevet. 

Eks er der stor forskel på at skrive :" er der mulighed for at Fruen berører slavens intime dele 

Og til "  vil du spille min pik så jeg sprøjter " ?

Den første sætning  er respektfuld formuleret og ikke vulgær. Den sidste er bare klam og respektløs. 

Selvom indholdet er det samme. Og det faktisk er det samme der spørges om 

Tænk lidt over hvordan du formulerer dig . Det kan være derfor du ikke får svar. 

Endelig kan det jo også være at du bare er uheldig at have henvendt dig på et tidspunkt hvor de ikke har haft tid eller måske ganske enkelt har overset din henvendelse. 

 

 

Ok, Takk. Får prøve med en litt annerledes tilnærming 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...