Hop til indhold

Pige til lidt ældre mand

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Prover at skrive på svensk/dansk, håber I kan forstå. Jeg er 50+ og vil finde en GP på 25-35 år gammel i Storkøbenhavn. Jeg tænker hvis der er nogen af jer der er i min alder, og har erfaring af ovenstående, som har nogen anbefalning? Der får gerne vare en GP der ikke synes det er et “problem” med en lidt ældre mand. Så man får en god “føelse” og ikke føler sig så gammel….

På forhånd, tak og god aften 

Skrevet
Hammer64 skrev, for 6 minutter siden:

Hej,

Prover at skrive på svensk/dansk, håber I kan forstå. Jeg er 50+ og vil finde en GP på 25-35 år gammel i Storkøbenhavn. Jeg tænker hvis der er nogen af jer der er i min alder, og har erfaring af ovenstående, som har nogen anbefalning? Der får gerne vare en GP der ikke synes det er et “problem” med en lidt ældre mand. Så man får en god “føelse” og ikke føler sig så gammel….

På forhånd, tak og god aften 

Der er flere hundrede at vælge i mellem, din alder er ikk et problem

Skrevet

Anbefaler Daisy…

Og der er massere af andre unge piger som vil tage imod dig med åbne arme… :) 

Skrevet

Jeg har haft stor glæde af at besøge Katrine, som ovenikøbet efterspørger 'livserfarne' mænd. Hun er vældigt sød og rar, og jeg føler aldrig min alder (64 år) er et problem, og desuden har hun den alder, du efterspørger.

Bortset fra det har en telefondame hos Eventyrpigerne fortalt mig, at de fleste piger i branchen foretrækker ældre mænd.

Skrevet
henlan skrev, 1 time siden:

Jeg har haft stor glæde af at besøge Katrine, som ovenikøbet efterspørger 'livserfarne' mænd. Hun er vældigt sød og rar, og jeg føler aldrig min alder (64 år) er et problem, og desuden har hun den alder, du efterspørger.

Bortset fra det har en telefondame hos Eventyrpigerne fortalt mig, at de fleste piger i branchen foretrækker ældre mænd.

Iflg Katrine's AL annonce var hendes sidste vagt 14. april

Skrevet
gamlingen skrev, for 9 minutter siden:

Iflg Katrine's AL annonce var hendes sidste vagt 14. april

Ifølge vagtplanen i Sexyclub er hun på vagt d. 28 april.

Skrevet
gamlingen skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/347982

14/04 2024 13:16

Jeg er stoppet i branchen, og kan derfor ikke besøges længere.

Meget nedslående. Alle de dejlige piger jeg har besøgt det sidste 1-2 år er stoppet i branchen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.