Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Prover at skrive på svensk/dansk, håber I kan forstå. Jeg er 50+ og vil finde en GP på 25-35 år gammel i Storkøbenhavn. Jeg tænker hvis der er nogen af jer der er i min alder, og har erfaring af ovenstående, som har nogen anbefalning? Der får gerne vare en GP der ikke synes det er et “problem” med en lidt ældre mand. Så man får en god “føelse” og ikke føler sig så gammel….

På forhånd, tak og god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hammer64 skrev, for 6 minutter siden:

Hej,

Prover at skrive på svensk/dansk, håber I kan forstå. Jeg er 50+ og vil finde en GP på 25-35 år gammel i Storkøbenhavn. Jeg tænker hvis der er nogen af jer der er i min alder, og har erfaring af ovenstående, som har nogen anbefalning? Der får gerne vare en GP der ikke synes det er et “problem” med en lidt ældre mand. Så man får en god “føelse” og ikke føler sig så gammel….

På forhånd, tak og god aften 

Der er flere hundrede at vælge i mellem, din alder er ikk et problem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anbefaler Daisy…


Og der er massere af andre unge piger som vil tage imod dig med åbne arme… :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft stor glæde af at besøge Katrine, som ovenikøbet efterspørger 'livserfarne' mænd. Hun er vældigt sød og rar, og jeg føler aldrig min alder (64 år) er et problem, og desuden har hun den alder, du efterspørger.

Bortset fra det har en telefondame hos Eventyrpigerne fortalt mig, at de fleste piger i branchen foretrækker ældre mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, 1 time siden:

Jeg har haft stor glæde af at besøge Katrine, som ovenikøbet efterspørger 'livserfarne' mænd. Hun er vældigt sød og rar, og jeg føler aldrig min alder (64 år) er et problem, og desuden har hun den alder, du efterspørger.

Bortset fra det har en telefondame hos Eventyrpigerne fortalt mig, at de fleste piger i branchen foretrækker ældre mænd.

Iflg Katrine's AL annonce var hendes sidste vagt 14. april

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 9 minutter siden:

Iflg Katrine's AL annonce var hendes sidste vagt 14. april

Ifølge vagtplanen i Sexyclub er hun på vagt d. 28 april.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...