Hop til indhold

TS Roskilde

Featured Replies

Skrevet

Har tidligere efterlyst nogen der har mødt hende, men uden held. giv det et skud, og lad os høre hvordan det var. :-)

Skrevet

Stadig ingen der har mødt hende?

jeg er ikke meget for at sende et billede, men hun ser dejlig ud

Skrevet
mandfralyngby skrev, den 29.4.2024 at 21:12:

gammel rotte, hvad med selv at give den et skud?

Jamen det kunne jeg da også godt, men nu har jeg i første omgang valgt at spørger her. Håber det er ok med dig. 

Skrevet
mandfralyngby skrev, for 16 timer siden:

ja men du opfordrer andre til at give det et skud

Ja, og hvis du nu ser mine 2805 indlæg igennem, så vil du opdage, at jeg har taget rigtig mange for holdet, så derfor opfordre jeg andre denne gang. Hvis du har flere problemer med mine indlæg, så bare kom med dem, ellers må du have en god dag. 

Skrevet

Hej brødre

jeg tænkte jeg ville tag en for holdet og prøve hende.

synes hun var svær at få lavet en aftale med, for hun var ikke særlig imødekommen:???:

mistet lysten og droppede det. Kommer hun til Sjælland vil jeg overveje at give det et skud igen, men lige nu leder jeg efter et alternativ

• 1 month later...
Skrevet

@Gammel rotte og @mandfralyngby tag det i PM.

Det bidrager ikke til nogen ny viden i en tråd at opfordre andre til at tage en for holdet. Enten har man viden eller også har man ikke. Hvem der tager en for holdet eller opfordrer til det skal man ikke diskutere i en efterlysning.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Was with her today, pretty and nice enough but not very enthusiastic. Wanted to talk a lot and pass as much time as she could, quite awkward. After an hour of chitchat, a short mediocre blow with condom quickly into some unenthusiastic sex. Not worth a repeat 

Redigeret af Deezie

Skrevet
  • Author
Deezie skrev, den 15/6/2024 at 15:23:

Was with her today, pretty and nice enough but not very enthusiastic. Wanted to talk a lot and pass as much time as she could, quite awkward. After an hour of chitchat, a short mediocre blow with condom quickly into some unenthusiastic sex. Not worth a repeat 

thank you for an honest review and taking one for the team.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.