Hop til indhold
Line c

Fungere hotellet i Slagelse stadig

Recommended Posts

Hej efter lang tid er jeg tilbage igen og vil gerne høre om der nogle der ved om motellet i Slagelse stadig bruges til besøg af jer søde mænd :)

da jeg har været væk noget tid er jeg lidt nede på info omkring steder man kan være ude for klinikkerne :)

glædeligt knus line c 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 5 timer siden:

Hej efter lang tid er jeg tilbage igen og vil gerne høre om der nogle der ved om motellet i Slagelse stadig bruges til besøg af jer søde mænd :)

da jeg har været væk noget tid er jeg lidt nede på info omkring steder man kan være ude for klinikkerne :)

glædeligt knus line c 

Jeg har været på besøg for ca. 6 mdr. siden. Så mon ikke at det stadig gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har været på besøg for ca. 6 mdr. siden. Så mon ikke at det stadig gør.

Det ville da være dejligt hvis det gør jeg må prøve og tage chancen fredag d.3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 3 minutter siden:

Det ville da være dejligt hvis det gør jeg må prøve og tage chancen fredag d.3

Vi er enige om at det er det ved stop39 ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 4 minutter siden:

Vi er enige om at det er det ved stop39 ikke?

Jo lige præcis ;) var der for 2år siden men vidste ikke om det stadig kørte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrækHusmor

Jeg har lige besøgt Onlysleep i hvert fald, virkelig skønt sted og kommer helt sikkert tilbage:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 21.4.2024 at 15:17:

glædeligt knus line c 

Du burde prøve det i Hadsten også :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, den 20.5.2024 at 16:39:

Der findes stadig piger der bruger det. Men har holdt mig væk siden folk blev rullet der.

Okay rullet der jeg er ikke med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 21.4.2024 at 15:17:

glædeligt knus line c 

Ja ifg. denne annonce OPEN 24 HOURS . STOP 39 SLAGELSE GFE. DYB ANAL. KROP TIL KROPSMASSAGE. SLÅR PÅ. DILDO SHOW. MEGAFRANS - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 17 timer siden:

Okay rullet der jeg er ikke med 

Jeg ved ikke om det stadigvæk sker, men nogen indsatte en annonce og når folk mødte op skulle de aflevere penge til en mand det så ville tage imod pengene og derefter give værelsesnr til pigen. Den ene gang nåede jeg helt derned før jeg fik beskeden at jeg skulle betale før jeg fik lov at komme ind til pigen.

jeg valgte så at køre igen og har halvlang transport.

har så hørt efterfølgende at der er flere der nåede og betale manden og an ost til et værelse der var tomt, og en enkelt der blev truet til at aflevere alle sine penge.

men som sagt er det et stykke tid siden jeg sidst har hørt om det så ved ikke om det er stoppet

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 7 timer siden:

Jeg ved ikke om det stadigvæk sker, men nogen indsatte en annonce og når folk mødte op skulle de aflevere penge til en mand det så ville tage imod pengene og derefter give værelsesnr til pigen. Den ene gang nåede jeg helt derned før jeg fik beskeden at jeg skulle betale før jeg fik lov at komme ind til pigen.

jeg valgte så at køre igen og har halvlang transport.

har så hørt efterfølgende at der er flere der nåede og betale manden og an ost til et værelse der var tomt, og en enkelt der blev truet til at aflevere alle sine penge.

men som sagt er det et stykke tid siden jeg sidst har hørt om det så ved ikke om det er stoppet

Årh ej jeg målløs har selv brugt det for et par år siden det fungerede så fint og ja jeg åbnede selv og tog imod gæsterne men jeg ved godt der er mange der udnytter situationen hvis man kan sige det sådan men alt dette kommer bag på mig så kan jeg da godt forstå hvis nogle bliver skræmt væk hmm jeg ser om jeg kan finde på noget andet i nærmeste fremtid mere diskret i samme område 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 7 timer siden:

Årh ej jeg målløs har selv brugt det for et par år siden det fungerede så fint og ja jeg åbnede selv og tog imod gæsterne men jeg ved godt der er mange der udnytter situationen hvis man kan sige det sådan men alt dette kommer bag på mig så kan jeg da godt forstå hvis nogle bliver skræmt væk hmm jeg ser om jeg kan finde på noget andet i nærmeste fremtid mere diskret i samme område 

Men som jeg også skrev, så ved jeg ikke om det stadig foregår der. Men mener hvis du søger på slagelse, så kommer der noget frem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at ha surfet rundt noget tid i indlæg omkring 4200, og idag er landet her, er jeg nødt til at spørge, men har jeg forstået det korrekt at man på forhånd får værelses nummer af pigen, eller parkere man og bliver mødt af en mand som så opgiver værelses nummer efterfølgende ( eller begge dele ) for hvis jeg bliver mødt af en mand først tror jeg da nu at det vil sætte gang i en masse tanker ud fra den annonce…….

og desuden, skal man igennem en form for reception eller hvordan fungere det ved stop39? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...