Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle . Jeg er for nyligt interessert I muskelpiger / bodybuilder ,der har en stor clitoris, da Jeg tœnder på og slikke en fisse med saftig stor klit. Er der nogen I københavn og omegen man kan finde ? Mvh Doggyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen mon fortælle mig hvorfor muskelpiger lader til at have en både STOR og blottet klitoris? Så mine første videoer af sådanne tøser i går, og alle lod til at have "en meget lille pik" foran :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, 1 time siden:

Kan nogen mon fortælle mig hvorfor muskelpiger lader til at have en både STOR og blottet klitoris? Så mine første videoer af sådanne tøser i går, og alle lod til at have "en meget lille pik" foran :)

Det er som Larschristian siger, det er på grund af at de tar steroider. Det får alle muskler at vokse inkludert hjerte og klitoris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, for 5 timer siden:

Hej alle . Jeg er for nyligt interessert I muskelpiger / bodybuilder ,der har en stor clitoris, da Jeg tœnder på og slikke en fisse med saftig stor klit. Er der nogen I københavn og omegen man kan finde ? Mvh Doggyman 

Mig bekendt er det pt. lidt sløjt med piger der tilbyder dette. Tænder selv på det, og holder løbende øje... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...