Hop til indhold

beni/nancy fra vejle og hvidover

Featured Replies

Skrevet

hej er der nogle der hved hvor Nancy er taget hen hun var mange år i vejle som Beni også det sidste halve år i hvidover som Nancy har søgt de forskellige sider men syntes ikke det har givet pote xD

Skrevet
Twister536 skrev, for 28 minutter siden:

hej er du sikker på det er hende der er på stedet sidst jeg prøvede for 2 månder siden i hvidovre mødte jeg en anden og hun sagde at hun var rejst

Om hun er på stedet for tiden kan jeg ikke sige med sikkerhed, da det nok er 6 måneder siden at jeg sidst besøgte hende. Det er dog 100% hende på billederne :) 

Skrevet
  • Author
VikingThor skrev, for 3 minutter siden:

Om hun er på stedet for tiden kan jeg ikke sige med sikkerhed, da det nok er 6 måneder siden at jeg sidst besøgte hende. Det er dog 100% hende på billederne :) 

ok vil prøve og se om jeg kan lave en aftale med hende idag takker for svar hurtig svar xD

Skrevet

Det er de samme billeder som Beni brugte i Vejle. Hun er værd at besøge.

Skrevet

mig bekendt er det Nancy der driver stedet i Hvidovre nu og hun arbejder ikke så meget mere, kun 2-3 gange om ugen

Hitmann

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.