Randersand 31 Skrevet 20. April Hvem i Randers tilbyder en rigtig omgang løsnende massage af nakke/skuldre, og som ekstra kan give et handjob som afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 51 Skrevet 22. April Så kan jeg anbefale Anny på Mariagervej - hun har ingen annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersand 31 Skrevet 22. April Granit12 skrev, for 4 timer siden: Så kan jeg anbefale Anny på Mariagervej - hun har ingen annonce. Tak skal du have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 51 Skrevet 23. April Randersand skrev, for 16 timer siden: Tak skal du have Hov! Hun er i Thailand et par uger endnu - glemte jeg lige at sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersand 31 Skrevet 23. April Granit12 skrev, for 2 timer siden: Hov! Hun er i Thailand et par uger endnu - glemte jeg lige at sige. Okay, tak for info - så der er helt lukket pt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 51 Skrevet 23. April Randersand skrev, for 42 minutter siden: Okay, tak for info - så der er helt lukket pt? Ja, hun kører i reglen butikken alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg