Hop til indhold
Nosseløse

VERY SEXY AND GORGEOUS MARIA - Skuffelse

Recommended Posts

Jeg besøgte denne pige i går med denne annonce https://annoncelight.dk/showad/373955

Hendes ansigt er ikke særligt flot og så har en fed røv med strækmærker og sådanne buler ind i på grund af fedt. Sådan en 7-8 ud af 10 udseende, ikke ret meget for at have sin udseende at leve af.

Stedet er lige ved en trafikeret vej og et der et stort skilt der siger Thai-massage - det er sku ikke diskret.

Så forlangte hun et totalt unødvendigt vask af min penis der lige var vasket før jeg kom der dertil. Hun kom med flere lille sure bemærkninger(passiv-aggressive) for vi kunne komme i gang.

Hun trykker på at der skal tales og det er ubehageligt. Og så sagde hun endda at det var unormalt ikke at snakke. Det er sku tørt at snakke(og høre) så meget snak kun om løst og fast og så skal det være lige før en begærlig affære. Lige som Inessa med sit stramme hul som jeg har tørpulet med min 23 cm lange og 16,5 cm tykke penis. Så lav dog lidt af det småsnak når akten er overstået.  

Så kom vi endeligt i gang, hun suttede uden kondom og red kort på mig - ikke særlig godt og alt for kort. Og det lyd som om hun havde lyst at skynde sig. Så var det min tur i forskellige missioner stillings vinkler. Efter ca. 10-15 minutter med alt med sagde hun pludselig at den ikke var hårdt nok(det var den) og stillingen skulle skiftes. Jeg stolede på hende og jeg tænker ikke i et millisekund at hun ville hive så hurtigt i den at jeg kom efter ikke et kvarter. Og så spurgte hun bare om jeg ville i bruseren nu. Jeg sagde at det var alt for tidligt, jeg havde betalt 1000 kroner for 30 min og så fik jeg en dårligt massage i nogen tid og kiggede ikke efter klokken da. Hun byd mig en sodavand før massagen som om jeg kunne have den i stedet for at have sex med hende.

Jeg læste hendes anmeldelser før jeg gik til hende for at vide om det kunne nytte at besøge hende. Jeg siger ikke at de anmeldelser er uærlige. Det er kun mig der er skuffet hidtil så vidt jeg har set.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nosseløse skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte denne pige i går med denne annonce https://annoncelight.dk/showad/373955

Hendes ansigt er ikke særligt flot og så har en fed røv med strækmærker og sådanne buler ind i på grund af fedt. Sådan en 7-8 ud af 10 udseende, ikke ret meget for at have sin udseende at leve af.

Stedet er lige ved en trafikeret vej og et der et stort skilt der siger Thai-massage - det er sku ikke diskret.

Så forlangte hun et totalt unødvendigt vask af min penis der lige var vasket før jeg kom der dertil. Hun kom med flere lille sure bemærkninger(passiv-aggressive) for vi kunne komme i gang.

Hun trykker på at der skal tales og det er ubehageligt. Og så sagde hun endda at det var unormalt ikke at snakke. Det er sku tørt at snakke(og høre) så meget snak kun om løst og fast og så skal det være lige før en begærlig affære. Lige som Inessa med sit stramme hul som jeg har tørpulet med min 23 cm lange og 16,5 cm tykke penis. Så lav dog lidt af det småsnak når akten er overstået.  

Så kom vi endeligt i gang, hun suttede uden kondom og red kort på mig - ikke særlig godt og alt for kort. Og det lyd som om hun havde lyst at skynde sig. Så var det min tur i forskellige missioner stillings vinkler. Efter ca. 10-15 minutter med alt med sagde hun pludselig at den ikke var hårdt nok(det var den) og stillingen skulle skiftes. Jeg stolede på hende og jeg tænker ikke i et millisekund at hun ville hive så hurtigt i den at jeg kom efter ikke et kvarter. Og så spurgte hun bare om jeg ville i bruseren nu. Jeg sagde at det var alt for tidligt, jeg havde betalt 1000 kroner for 30 min og så fik jeg en dårligt massage i nogen tid og kiggede ikke efter klokken da. Hun byd mig en sodavand før massagen som om jeg kunne have den i stedet for at have sex med hende.

Jeg læste hendes anmeldelser før jeg gik til hende for at vide om det kunne nytte at besøge hende. Jeg siger ikke at de anmeldelser er uærlige. Det er kun mig der er skuffet hidtil så vidt jeg har set.   

Du skriver at det var totalt unødvendigt at hun forlangte at du vaskede din pik, hvis du gerne vil have blow uden så er det vel heltbopmtil pigen om hun forlanger vask eller ikke selv om du lige har været i bad. Da er hende der skal have pikken i munden så er det vel også hendes regler der gælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nosseløse skrev, for 1 time siden:

Hendes ansigt er ikke særligt flot og så har en fed røv med strækmærker og sådanne buler ind i på grund af fedt. Sådan en 7-8 ud af 10 udseende, ikke ret meget for at have sin udseende at leve af.

 

Nosseløse skrev, for 1 time siden:

jeg har tørpulet med min 23 cm lange og 16,5 cm tykke penis. Så lav dog lidt af det småsnak når akten er overstået.  

Vildt at hun har SÅ mange gode anmeldelser men I slet ikke klikkede. Dog en flot karakter for en med ikke særlig flot ansigt, fed røv med strækmærker og indbulet pga fedt. 

Annoncefotos ser meget falske ud: er de det?

Kan se hun tidligere har haft en 'pimp'. Mystisk. Og hun selv linker til den anmeldelse: "Maria i den gule trøje"

Kunne du slet ikke trænge igennem til hende og bede om smalltalk og sodavand bagefter, taler hun dansk eller engelsk?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har lavet gode billeder af sig, det er hun du ser på der. Hun er måske lidt nogen få år yngre og kun lidt tyndere. Nogle billeder ligner lidt det der redigeret lidt på et software ligesom det der "beauty condition" som nogle smarttelefonkameraer har.

Jeg prøvede slet ikke at overtale hende til noget som helst. Det havde sikkert været muligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nosseløse skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte denne pige i går med denne annonce https://annoncelight.dk/showad/373955

Hendes ansigt er ikke særligt flot og så har en fed røv med strækmærker og sådanne buler ind i på grund af fedt. Sådan en 7-8 ud af 10 udseende, ikke ret meget for at have sin udseende at leve af.

Stedet er lige ved en trafikeret vej og et der et stort skilt der siger Thai-massage - det er sku ikke diskret.

Så forlangte hun et totalt unødvendigt vask af min penis der lige var vasket før jeg kom der dertil. Hun kom med flere lille sure bemærkninger(passiv-aggressive) for vi kunne komme i gang.

Hun trykker på at der skal tales og det er ubehageligt. Og så sagde hun endda at det var unormalt ikke at snakke. Det er sku tørt at snakke(og høre) så meget snak kun om løst og fast og så skal det være lige før en begærlig affære. Lige som Inessa med sit stramme hul som jeg har tørpulet med min 23 cm lange og 16,5 cm tykke penis. Så lav dog lidt af det småsnak når akten er overstået.  

Så kom vi endeligt i gang, hun suttede uden kondom og red kort på mig - ikke særlig godt og alt for kort. Og det lyd som om hun havde lyst at skynde sig. Så var det min tur i forskellige missioner stillings vinkler. Efter ca. 10-15 minutter med alt med sagde hun pludselig at den ikke var hårdt nok(det var den) og stillingen skulle skiftes. Jeg stolede på hende og jeg tænker ikke i et millisekund at hun ville hive så hurtigt i den at jeg kom efter ikke et kvarter. Og så spurgte hun bare om jeg ville i bruseren nu. Jeg sagde at det var alt for tidligt, jeg havde betalt 1000 kroner for 30 min og så fik jeg en dårligt massage i nogen tid og kiggede ikke efter klokken da. Hun byd mig en sodavand før massagen som om jeg kunne have den i stedet for at have sex med hende.

Jeg læste hendes anmeldelser før jeg gik til hende for at vide om det kunne nytte at besøge hende. Jeg siger ikke at de anmeldelser er uærlige. Det er kun mig der er skuffet hidtil så vidt jeg har set.   

Jeg kan slet ikke genkende de oplevelse, jeg har selv besøgt Maria idag, havde bestil en time og fik en time ! Tilbudt cola inden vi startede, selvfølgelig skal kalorius vaskes inden hun skal have den i munde også selvom jeg havde været i bad hjemme fra. Jeg vil også sig at hun se rigtig godt og på hendes billeder er tatoveringer fjernet.                      
Hun skal helt sikkert besøges en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Maria indenfor de sidste 2 måneder. Hun er præcis så smuk og lækker som billederne viser. Lækker pige, med dejlige former, dejlig glat og fejlfri hud og smukt ansigt. 

Du må have mødt en anden pige, for det du skriver passer slet ikke på den Maria, jeg besøgte. Hun var sød og venlig og ja hun tørrede min pik før blow, hvilket jeg finder både ok og klogt. Jeg blev afsluttet med hj/bj i 69 og var ganske tilfreds.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været på besøg ved Maria og jeg havde en dejlig oplevelse. 
Jeg kan slet ikke genkende TS beskrivelse. 
Jeg oplevede Maria som smilende og imødekommende. Hun er rigtig køn og har en dejlig slank figur lige som jeg kan lide.
Jeg blev sendt i bad da jeg havde været i bad 5 timer før. Det er pigens afgørelse som gælder her. Hun skal være intim med en person som lige er kommet ind og hun bestemmer. 

Alt i alt havde jeg en lækker oplevelse med en dejlig imødekommende pige som virker oprigtigt interesseret i at give gæsten en god oplevelse. 
Genbesøg: Ja afgjort, når hun kommer tilbage fra ferie i slutningen af maj. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Maria 3 gange, og hver gang har været en god oplevelse. Jeg har også givet hende gode anmeldelser, netop fordi hun bare er til stede hver gang. Og da jeg selv havde problemer en af gangene vi hyggede, så hjalp hun mig og på en ret kærlig måde, hvilket løste udfordringen.

Så hvis det du siger er 100% rigtigt og du ikke selv har opført dig på en måde, som gør at hun reagerer sådan, ja, så er det ret vildt.

Håber du får bedre oplevelser hos de/den næste du besøger.

Redigeret af Mortennis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...